Garegaupa Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei! Eg lurar berre på om det går an - enten gjennom oppsettet av mobiltelefon eller gjennom abonnementet (eg har ein Siemens M65 mobiltelefon med Chess King-abonnement) - å sperre for innkomande samtalar kun frå eitt bestemt telefonnummer, og at dette vert gjort på ein slik måte at den som ringar enten berre får opptattsignal, eller at det berre ringar utan at det skjer noko? Meinte det skulle gå an å gå inn i ein eller annan meny og fikse dette, men kan ikkje finne ut av det... Vonar de kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
ultramannen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Om du hadde hatt en symbiantelefon, som min p910, kunne du brukt advanced call manager. Dette er et program som lar deg lage lister. Disse listene inneholder numre fra kontaktlisten din, og du har et hav av muligheter. Link: http://my-symbian.com/uiq/applications/app...dAuto=638&faq=2 Hilsen Otto Lenke til kommentar
emefve Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ser dette programmet er beregnet for SE. Finnes slikt også til f.eks. min Nokia 6680 som er en series60 symbian telefon? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Finnes slikt også til f.eks. min Nokia 6680 som er en series60 symbian telefon? Det finnes flere. BlackList er et alternativ. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 BlackList er et genialt program!! Jeg hadde en trial versjon en gang i tida, og det er verdt å kjøpe det Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) OK, så det vil altså seie at eg er meir eller mindre sjanselaus her, såfremt eg ikkje kjøper meg ein ny telefon? Har akkurat sjekka med Chess, og der går det ikkje an å få sperra for eitt bestemt nummer, der er det alt eller intet... Endret 10. oktober 2005 av Garegaupa Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det ser nok dessverre slik ut ja Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Finnes det ingen programmer for telefoner som ikke har symbian? Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hva med å legge alle uønskede nummer i en egen gruppe, og velge en ringetone uten lyd for gruppen? (bruk feks. lydopptaker til å lage ringetone) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå