Gå til innhold

Hvordan finne ut av nr?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Jeg har også blitt oppringt av dem:( Grrrr, blir skikkelig forbannet. Hadde problem med dem i høst også, da sendte jeg mail til dem om politianmeldelse hvis de ikke sluttet. Men nå er de på'n igjen. Så jeg har sendt mail til alle som er på listene dem under "Contact" (alle land også) og hvis det kommer 69790000 dykker opp i displayet mitt så politianmelder jeg dem! Det stoppet dem i hvertfall over et halvt år, kanskje denne gangen det stopper helt:)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har du blit oppringt av 69790000 eller i det heletat noen telefonselgere og det plager deg at de ringer, så har jeg svaret(har selv jobbet i som tele-selger): Glem det med å rigistrere deg i brønøysundsregisteret mot telefon-salg. Det må oppdateres hvert halve år. si enkelt å greit til dem at de skal slette deg fra listen, det er de pliktige til å gjøre ved din etterspørsel.Gjør de ikke det har du låv til å anmelle selskapet som ikke slettet deg fra listen. HUSK: at de som sitter i andre enden gjør det kun for at det er jobben deres. de trenger jo en jobb for å tjene penger de også. (rettere sakt: det hjelper verken deg eller den som sitter i andre enden at du er sur).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...