youdecide Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei! Har et nr som ringer dama hele tiden som ikke er i telefonkatalogens register...hvordan kan jeg finne ut av det? Nr er: 69790000 Tom Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Svarer ikke! Prøvd å ringe opp flere ganger! Tom Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det er jo telefon nummeret til en Bedrift Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ring 1881 ell no? Kanskje de vet hvordan å finne det ut? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen Nummeret er HELT umulig å finne ut eieren på, kan hende han ikke har registrert seg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei!Har et nr som ringer dama hele tiden som ikke er i telefonkatalogens register...hvordan kan jeg finne ut av det? Nr er: 69790000 Tom Hva slags oppringninger er det snakk om da? bare helt stille i den andre enden? Da er det sannsynligvis en "død oppringing" fra et telefonsalgbyrå. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Sansynligvis en telefonselger på gang... Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei! Det er forsåvidt "død", men man hører at det er noen i andre enden også legger de på... Har prøvd å ringe 1880 og 1881, men de sier bare at nr. ikke er registrert i deres databaser... Tom Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Da ber du operatøren din finne ut hvem det er. Hvis ikke det fører frem anmelder du vedkommede for telefonterror. Lenke til kommentar
tmlunde Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 søk på gulesider.no på 69790* Ut fra dette er det sannsynligvis Notar eiendom som ringer(?). Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ikke at dette har så mye med saken å gjøre men sjekk ut på 1890Online og søk på nummeret 69791000. Tror ikke det firma har problemer med å bli nådd Sinnsykt mange tlf nummrer registrert på seg. Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det kan være noe a la Telio som har 67419999. Man blir oppringt og hører ingen ting ("stumme" anrop), og kommer ikke igjennom når man ringer tilbake. Var visst en eller annen teknisk feil der ihvertfall. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Har fått samme oppringing selv. Søkte først 1881, uten resultater. Søkte deretter Kvasir, og kom over denne tråden. Typisk Telio-opplegg, så det skulle ikke overraske meg om det var dem. De er f... meg så frekke. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hei, endelig ser jeg at andre og har samme problem. det nr ringer meg konstant, så jeg ringte til netcom og ba dem gi meg nytt nr. skal nå se om 67419999 slutter å ringe meg Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hei, endelig ser jeg at andre og har samme problem. det nr ringer meg konstant, så jeg ringte til netcom og ba dem gi meg nytt nr. skal nå se om 67419999 slutter å ringe meg 5022772[/snapback] Har du politianmeldt denne "telefonterroren"? I så fall bør du få vite hvem telefonnummeret tilhører, selv om det er hemmelig, skjult, eller en del av en intern nummerserie i en bedrift. Dessuten bør en irettesettelse fra politiet hindre fortsatt oppringing, skulle jeg tro. Med mindre oppringningene kommer fra en forstyrret person da. Kall meg gjerne fandenivoldsk, men jeg synes dette ville vært en mye bedre løsning enn å krype til korset og skaffe meg nytt mobilnummer Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Anmeld det. Skal ikke være nødvendig å endre nummer fordi e bedrift ringer deg opp konstant... Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 ok, det er et selskap som driver spørreundersøkelser. Snakket med noen som er blitt intervjuet av dem. De virket visst særdeles useriøse og fomlet med spørsmålene, som også virket amatørmessige. Det var spesielt forsikring de var opptatt av. Derfor: Jeg tar kontakt med mitt forsikringsselskap, og ber meg frabedt om at de engasjerer slike useriøse firmaer, med referanse til deres telefonnummer. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Er vel ikke sikkert det er ditt selskap, vel? Lenke til kommentar
Trommern Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Har også blitt oppringt av 69790000. Bare stillhet før samtalen blir brutt. Søk på Sesam.no gir følgende treff. http://www.npt.no/pt_internet/e_164/nummerplaner.html Ut fra dette ser det ut som TDC Song AS i Østfold er eiere av nummeret. Deres websider er på http://tdcsong.no/. Vi får vel kontakte dem, og se om det hjelper? - Trommers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå