Gå til innhold

To mørke striper på tvskjermen

Remotec

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg skal i kveld se film fra PCen på TVen. Jeg har en S-Videokabel, og alt fungerer som det skal, bortsett far en ting. På TVskjermen er det to mørke striper. En under selve skjermbildet og en over. Jeg vet at jeg før fikk utvidet skjermbildet så hele tvskjermen ble dekket, men det får jeg ikke til nå. Noen som kan hjelpe en stakkars i nød? Hvilke instillinger må jeg inn på for å fikse dette? Jeg vet jeg har fått det til før, men finner ikke ut av det nå. All hjelp mottas med stor takk og kan redde lørdagskvelden min. :)

Endret av Remotec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for kjappe svar. :) Ja, riktig det Hårek, men i dette tilfellet er de stripene der FØR jeg i det hele tatt setter på filmen. Det ser ut som om hele skjermen er blitt kuttet av både oppe og ned. Skjønner? Og det var en instilling for å fikse dette som jeg valgte før, men finner den ikke igjen. Er helt desperat. Må være noe jeg har oversett. Flere tips?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå har jeg brukt systemgjenoppretting og samme feilen er der. Nå finner jeg heller ikke igjen overksann-funksjonen. Merkelig. Noen som vet? Det virker som om den overksann-funksjonen kun kommer hvis det er lagt til rette for den. Ikke vet jeg hvordan jeg legger ting til rette for den. :( Hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...