r2d290 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 er det mulig å ha et passord på den externe hardisken min så folk som ikke kan passordet ikke kan komme inn på hardisker, og også sånn at man ikke får den opp hvis man søker etter den og heller ikke så bilder som er inne i den gir tilgang i mine bilder eller documenter... det trenger ikke være passord på HARDISKEN så lenge den kan vere beskyttet på en mappe som er inne i hardisken... Skal bruke den på skolen, og den kommer til å stå ved dataen i lengere tid, så vil ikke at folk skal drive og se\lese hva som er inni mappen... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Storage Crypt funker fint. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Storage Crypt funker fint. Jeg får til å encrypte og decrypte, men ikke å gå inn på fila... når jeg dobbelklikker får jeg error om at den ikke er tilgjengelig... må jeg gå inn i programmet å decrypte hver gang jeg skal bruke den? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Storage Crypt funker fint. Jeg får til å encrypte og decrypte, men ikke å gå inn på fila... når jeg dobbelklikker får jeg error om at den ikke er tilgjengelig... må jeg gå inn i programmet å decrypte hver gang jeg skal bruke den? ingen som vet? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 plz... svar... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Storage Crypt funker fint. Jeg får til å encrypte og decrypte, men ikke å gå inn på fila... når jeg dobbelklikker får jeg error om at den ikke er tilgjengelig... må jeg gå inn i programmet å decrypte hver gang jeg skal bruke den? ingen som vet? 4996312[/snapback] Den krypterer disken og gjør den utiljengelig, ja. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Selv bruker jeg Folder access og er fornøyd med dette... det er nok enklere å bruke også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå