Burk Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Heihei Jeg skal kjøpe en ny kjøler til mitt 6600GT grafikk-kort. Jeg bor i trondheim så jeg kommer mest sansynlig til å handle på datakjeden. Jeg skjekket nettsidene deres og fant to aktuelle kjølere. En fra Zalman og en fra Arctic Cooling. Jeg vil gjerne ha en som er relativt stillegående. - Varenr.:307551 - Denne tar luften ut av kabinettet men er litt stor - Varenr.:306462 - Denne er litt mindre og jeg mener den også er relativt stillegående men den tar ikke luften ut av kabinettet Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 VF-700 er veldig stillegående på 5V. Sjekk også VF-700CU som er helkobber versjonen, skal kjøle litt bedre, men er dyrere. Kan absolutt anbefale de ihvertfall. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Kjøp deg en Thermaltake Schooner. Den er lydløs. Jeg har den på mitt X800XT PE og Thermaltake kjøleren kjøler bedre enn den orginale aktive kjøleren! Arctic-Cooling må du ikke finne på å kjøpe. Jeg har hatt 2 stk av de. Det er et jallaprodukt etter min mening. Endret 8. oktober 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå