funkycloud Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Heisann Skal kjøpe et kamera til 3000. Vurderer Nikon Coolpix 7600 eller Canon Digital Ixus 50. Noen som har noen synspunkter på fordeler svakheter ved de to? Det som er viktigst for meg er: skarphet klare og riktige farger Solid kompakthet ikke så viktig: design videofunksjon Er den eneste forskjellen på Ixus55 og ixus50 størrelse på skjermen?? Noen andre kameraer i samme prisklasse som folk kan anbefale? mvh Per Lenke til kommentar
rålli Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Av de to kameraene du vurderer ville jeg valgt Ixus'en, men når det er sagt så drister jeg meg til å komme med etpar andre forslag. Coolpix 5900 synes jeg ville vært et bedre kjøp enn 7600. Du kan lese om hvorfor i et utall andre innlegg i dette forum. Selv har jeg hatt dig.kamera i kun et halvt år, men vurderer allerede å kjøpe et kamera med bedre zoom. Jeg anbefaler deg å ta en kikk på f.eks.Olympus C765 som har en meget bra zoom til en rimelig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå