spinynorman Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei. Jeg har lenge hatt dette grusomme problemet med min internett tilkobling. Har prøvd å flytte ruteren, men hver gang noen plukker opp hustelefonen detter jeg ut. Spiller internettspill, så dette er helt !¤#"!#"¤ for meg PLZ hjelp meg. Lenke til kommentar
H_S Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Sansynligvis har du ikke koblet din ADSL riktig, vist det er det du har da :-) Alle telefoner i huset må være koblet ut fra telefon delen på splitter. Enkel test er å ta ut alle andre telefoner i huset, la en stå i splitter, å se om du mister nett når noen ringer i den. Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg hadde det helt samme problemet. Jeg hadde 1 telefon i splitteren og 1 telefon i ett annet uttak. Da jeg tok vekk den andre telefonen og bare brukte den i splitteren fungerete alt som det skulle ! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg hadde samme problemet, men vi hadde også alarm i huset. var ganske merkelig for det hadde virket fint i mange måneder. måtte få en montør til å mekke nye koblinger,en ny boks i veggen som alarm og telefon,nettet kunne kobles til.Har ikke hatt problemer etter det. Lenke til kommentar
spinynorman Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Takk for alle nyttige svar. Prøvde nettop å putte en av telefonene i splitteren, og det funka. Bare et problem at vi har mange andre telefoner i huset, får be dem prøve å svare med den bærbare først. Hilsen Spiny. :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Du må koble ADSL splitteren før den første telefonen i huset! (alså ved første punkt etter inntaket) Alternativet er å sette på splitter på alle telefonene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå