anon12234 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) hey, føler ikke jeg får nok trøkk i bassen når jeg spiller musikk. derfor har jeg tenkt å kjøpe meg en aktiv subwoofer i tillegg. skal kun brukes til musikk, dunke bra. MAXPRIS: 5000 Norske kroner tror jeg går for denne: http://www.hifiklubben.com/no/produkter/ho...fer.htm?id=4962 Endret 8. oktober 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Njål Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Riktignok ca 200 kr mer enn maxprisen din (og sikkert frakt i tillegg), men vil sterkt anbefale deg en SVS PB-10. Hvis du lurer på om den er noe tess kan du lese testene det er linket til eller sjekke diverse tråder på f.eks. AVforum.no. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 C-V er en typisk "filmsub". Musikk er ikke dens beste område. Gå heller for SVS suben som Njål linker til. Den er rett og slett sinnsykt bra. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 må bare si meg enig med de to andre her. anbefaler deg å lese om den svs sub'n, det kommer garantert til å overbevise deg. stikk på narvesen og ta en titt i nyeste lyd & bilde f.eks. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 For å kunne benytte SVS PB10ISD må du ha surroundreciver med subutgang m/lavpassfilter,ergo det vil si at det ikke er delefilter innebygget i subwooferen. Lenke til kommentar
[SuiCidE] Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 ville nokk gått for b&W ASW600 vis jeg var deg, Alle B&W sub'er er tilpasset musikk, mener nå jeg, viss du nesten dobbler maksprisen (9000) så får du ASW675 en syk liten sak med 10 tommers auminiums element å hele 500 watt forsterker, sykt eller va, og jeg vet det har vert å hørt Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 ' date='12/10/2005 : 00:22'] ville nokk gått for b&W ASW600 vis jeg var deg, Alle B&W sub'er er tilpasset musikk, mener nå jeg, viss du nesten dobbler maksprisen (9000) så får du ASW675 en syk liten sak med 10 tommers auminiums element å hele 500 watt forsterker, sykt eller va, og jeg vet det har vert å hørt link..!! ble kåt når jeg leste d der.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 ,12/10/2005 : 00:22] ville nokk gått for b&W ASW600 vis jeg var deg, Alle B&W sub'er er tilpasset musikk, mener nå jeg, viss du nesten dobbler maksprisen (9000) så får du ASW675 en syk liten sak med 10 tommers auminiums element å hele 500 watt forsterker, sykt eller va, og jeg vet det har vert å hørt link..!! ble kåt når jeg leste d der.. 4994907[/snapback] hifiklubben er en fin plass å starte når man skal ha B&W. bare sånn til trådstarter så er det dyrt for en god sub, og enda dyrere for en som funker bra til musikk. til film er det litt lettere, men en musikalsk sub koster. men du skal nok alltids klare å finne noe som duger bra til 5000! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Nå har jeg ikke så altfor mye peil, men det billigste er vell å kjøpe elementet å så får en du kjenner til å sette den samme for/med deg (vis du kjenner noen som kan det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå