Zeph Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Fekk ein e-post frå ein Daniel Smith i dag ([email protected]): Steam team of USAEncino, California Steam ID no.:xxxxxx We have recived a mail two days ago that your steam account was lost. To encure that you are a valid user of steam send us your: username: password: e-mail: If you dont send it we will disble your account in 24 hours. _______________________________________________________________________ Sincerely, Daniel smith Steam team of USA Eg har fått tilsendt passord og brukarnavn på e-post før, og dette er ikkje korleis det virka. Reknar med at det er eit forsøk på å stjele kontoen min, andre som har fått liknande? Endret 8. oktober 2005 av zeph Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) jepp, og ja. var summen av steam ID'en din 25? isåfall bruker de sikkert samme nummer i hver mail edit: haha avsender er [email protected] til tragisk. Endret 8. oktober 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 E-posten kommer IKKE fra Steam og du skal selvsagt ikke svare med den infoen som de spør etter i e-posten. Alltid like fasinerene at slike eposter inneholder mange rare skrivefeil og er sent ut fra en dsl adresse Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Fekk ein e-post frå ein Daniel Smith i dag ([email protected]): Steam team of USAEncino, California Steam ID no.:xxxxxx We have recived a mail two days ago that your steam account was lost. To encure that you are a valid user of steam send us your: username: password: e-mail: If you dont send it we will disble your account in 24 hours. _______________________________________________________________________ Sincerely, Daniel smith Steam team of USA Eg har fått tilsendt passord og brukarnavn på e-post før, og dette er ikkje korleis det virka. Reknar med at det er eit forsøk på å stjele kontoen min, andre som har fått liknande? Deja wu. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 lol For noen idioter.... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Vittig... Hvis jeg skulle prøve å lure noen på den måten tror jeg i alle fall jeg hadde sørga for at rettskrivinga hang på greip... :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Med tanke på hvor lett det er å få en fake e-mail adresse er nok dette 100% bullshit. Fikk engan mail fra European lotto. Hadde vunnet millioner. Alt jeg trenger å gjøre var å sende konto informasjonen til en @netscape.com mail. Tragisk som bare F. La det gå 24 timer så skal du se en konton som fremdeles er åpen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det som er synd er at det er mange som faktisk går på denne typen svindelforsøk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det er bare så vidt jeg nærer noen som helst sympati for folk som går på sånne ting... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Fekk ein e-post frå ein Daniel Smith i dag ([email protected]): Steam team of USAEncino, California Steam ID no.:xxxxxx We have recived a mail two days ago that your steam account was lost. To encure that you are a valid user of steam send us your: username: password: e-mail: If you dont send it we will disble your account in 24 hours. _______________________________________________________________________ Sincerely, Daniel smith Steam team of USA Eg har fått tilsendt passord og brukarnavn på e-post før, og dette er ikkje korleis det virka. Reknar med at det er eit forsøk på å stjele kontoen min, andre som har fått liknande? Send tilbake mail med utfyllet linjer.. bare skriv eks: Username: Fuck you Password: Mofo eller noe sånt for og terge de litt.. men det er som sagt synd at det er noen som prøver seg slik Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Du aner ikke hvor mange som går på den der og skjønner det sekundet etter de trykte "send email". "Remember, steam will never ask for your password nor login so keep this information for yourself" Er noe sånt det står når du lager account, husk det=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå