enteR-_- Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hei sann , Jeg har et problem med windows, pcen virker så trieg og oppstarter veldig treigt... Og jeg har tenkt til å reinstalere windows. Jeg har ekte licens og har kjøpt windows, men det jeg mangler er windows cd'en, eller jeg har den men det er riper i den så den ikke får lest av allt (derfor windows blir treig, av å instalere feil..) Så er det noen som vet hvordan jeg kan fixe en windows cd eller lignende uten å betale for det, fordi jeg har allerede betalt for det, og vil helst ikke gjøre det en gang til takk for all hjelp Windows 2000 only , fordi pcen min er treig Endret 8. oktober 2005 av enteR-_- Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har du en ekte lisens, så er det fullt lovlig å laste det ned. Lenke til kommentar
enteR-_- Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Har du en ekte lisens, så er det fullt lovlig å laste det ned. Ja men hvor, og vil ha norsk version Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Husk nå på at hvis du laster ned en Windows versjon (Spesielt Windows 2000) så kan den være registrert med Serienummer fra før. Hvor man finner det skal jeg ikke si deg. Du kan jo alltids spørre en venn som har Windows 2000 cd om du kan få låne hans. Lenke til kommentar
enteR-_- Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Men jeg kjenner ingen som har windows 2000, de har windows xp osv, og det har jeg ikke licens til og pcen min vil takle det veldig dårlig... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Husk nå på at hvis du laster ned en Windows versjon (Spesielt Windows 2000) så kan den være registrert med Serienummer fra før. øøh? Han har jo en kjøpt og betalt Lisens. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Send en mail til Microsoft og forklar situasjonen, så får du helt sikkert en ny CD. Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 jada Tordenflesk, men jeg tenker på hvis han skal laste ned Win2k fra P2P nettverk, så er det fleste der regga med Serial Number. Det jeg mente. Sorry for at jeg forklarte litt utydlig. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Send en mail til Microsoft og forklar situasjonen, så får du helt sikkert en ny CD. Får ikke, koster ca. 250,- for en ny CD... Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 lurer på om Microsoft sender nye Windows 98 og 95 cd`er enda jeg . Dere er no helt sikker på at han kan bruke den lisensen hvis han får en ny cd da? Vet at det er samme hvilken nøkkel man bruker i Windows 95 og Windows 98. I XP kan man ikke bruke hvilken som helst nøkkel iallefall. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 lurer på om Microsoft sender nye Windows 98 og 95 cd`er enda jeg . Dere er no helt sikker på at han kan bruke den lisensen hvis han får en ny cd da? Vet at det er samme hvilken nøkkel man bruker i Windows 95 og Windows 98. I XP kan man ikke bruke hvilken som helst nøkkel iallefall. Hver Windows CD har ikke en "egen" key. Det går heeelt fint å bruke den keyen han har. Lenke til kommentar
enteR-_- Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 jeg har 100% ekte licens, det er ikke noe jeg har lastet ned eller kopiert av noen andre, så jeg sliter med å finne win2k i norsk version Lenke til kommentar
enteR-_- Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hvordan sletter jeg en Quote? Endret 8. oktober 2005 av enteR-_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå