atticus Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Kanskje off-topic men jeg prøver meg.. I XP kan man omme inn på en meny der det står hvilke programmer som starter når Xp starter ( prater ikke om Oppstarts-mappa) Noen som vet hvor jeg kan finne det ? Start --> osv. pc'en bruker no sinnsykt lang tid på å starte opp og har nettopp kjøpt ny pc ( P4 2,0 GHz ) Eller noen som har no tips slik at jeg får litt bedre reboot.. all hjelp godtas med en STOR takk... :smile: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Start, Run, msconfig....så finner du det du skal ha under startup. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 takker.... Noen Spesielle jeg kan fjerne ? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Gå inn på http://www.answersthatwork.com Der fins en liste over alskensk programmer som ligger i bakgrunnen. Les om dine, og velg hva du vil gjøre med dem. De gir tips og anbefalinger, men fraskriver seg alt ansvar, om du skulle drite deg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå