Megnus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hvor mye koster det å være med på TG? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 600-700 kr tror jeg.. No sånn rundt der.. Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) 600-700 kr tror jeg.. No sånn rundt der.. 5099350[/snapback] Kosta vel 645,-... og så er det ekstra om du skal ha PTN kort, TG kopp etc..,Så kommer jo såklart utgifter som mat, transport frem og tilbake samt at det er salgsboder der oppe (som man kjöper utrolig mye unödvendig i ) Jeg dro med en vennegjeng på 05 (året vi alle fylte 16) og vi hadde med en 14 åring i tillegg, var ikke noe problem det, vi tokk såklart hensyn til det, så han ikke ble sittende igjen alene. (Var ikke noe problem med arne roping fra han... han satt å ropte "Rassmuuuusss" ) Endret 3. november 2005 av ToP-HaiR Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det er forskjell på å være 14 og være med en gjeng med 16 åringer, og det å være 14 og være der sammen med andre 14 åringer... Lenke til kommentar
Timur Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det er forskjell på å være 14 og være med en gjeng med 16 åringer, og det å være 14 og være der sammen med andre 14 åringer... 5118192[/snapback] Kommer jo selvfølgelig ann på hvor modne de 16-åringene er da, men det er klart at det er mye verre med en gjeng 14-åringer. Men en moden 14-åring som kan oppføre seg ser jeg ikke noen grunn til ikke skal få dra. Hvis jeg var deg, ville jeg "bevist" for moren din at du er voksen nok. Begynne å hjelpe litt mer til i huset o.l Og ja, be moren din lese den "informasjon for foreldre" som ble nevnt før i tråden. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Sett deg i denne situasjonen: Du er pappa\mamma og ungen din spør deg: "Kan eg dra på TG?" Da vil du selvsagt vite mer om det, og etterhvert som du finner ut at det er et gigantiskt (tror eg) LAN så tror eg neppe at du ville lat ungen din dra dit. Tenk deg godt om! Lenke til kommentar
Bio Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Kjøp deg Wow , Drit i cs og bli hjemme Lenke til kommentar
genesis Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hvorfor er alle så enige om at det er mora som bestemmer? Alle vet da vel at når man er i slik situasjon, er prosedyren alltid å spør mor og far separat. Nei av mor og kanskje/ja av far, så venter du bare til tiden er inne og voops der forsvant du på TG. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Pappa sier bare "Nei det må du snakke me mamma om" Lenke til kommentar
HansPetterT Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Får lov til å dra til TG sammen med noen, men ikke alene. Så jeg har avtalt med flere av mine beste venner at de skal bli med på TG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå