spinpoint Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei Jeg og en kompis har planer om å dra på Trance Energy 2006. http://www.trance-energy.nl/te2006/ Er det noen som vet hvor det er mulig å skaffe biletter til Trance Energy? Noen som har vært på Trance Energy og har noen tips å gi? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg vil tørre å vedde på at billettene vil bli solgt på Ticketonline.nl. Datoen ble vel satt nå nettopp (11/02/06), så billettene er ikke lagt ut for salg enda, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
spinpoint Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Supert Noen som vet ca når bilettene blir sluppet? Og hvor mye de koster? Noen som har vært på trance energy og har noen tips og komme med? takk Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 En jeg kjenner var på TE 2005. Hvor mye billettene kosta, eller når de ble lagt ut husker jeg ikke. Hans erfaring var at det var MYYEE bra musikk der, og at selve arrangementet var i ypperste klasse (musikk messig). Lurer kanskje på om jeg skal ta meg turen dit til neste år. Eneste er at det koster en del spenn. Regn med en 1000-2000 kr for fly tur/retur alt ettersom når du bestiller og når det er. Et bruktbart hotell i nederland koster vel fra en 400-600 kr. pr. natt for en person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå