Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Haha! "Huntarr shouldarrs!"

Anbefalte innlegg

Skal eg lag en ny tråd kver gang eg ser en (...) rogue med wildheart(!!)?

Kunne du lagd en tråd med akkurat det, hvis du så det? Det hadde faktisk vært litt morsomt! =)

Men asså, ja. Som sagt. Skjønner ikke hvorfor det er så spesielt at alliance hunters har element shoulders. Kjenner MANGE som har traska rundt med elge-skuldrene ganske lenge i vente på beaststalker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynner å bli ganske lei alle som skal gi hunters et dårlig rykte.

Alle klager på at hunters skal ha alt og bla bla bla. Men hvorfor skal en Paladin få rolle på painweaver band hvis en hunter ikke skal få rolle på en 2-hand uten hunter stats?

Jeg gidder ikke å rolle på dritt 2-hands for hunters. Men det er ingen class som ikke roller på ting de ikke "trenger".

Lenke til kommentar
hører det er mange som "mobber" droods med shaddowcraft settet :ermm:

noen som kanskje har hørt om feral drood?

/bonk

Eg mobber bare de som skriver drood.

indeed,, hater når folk sier dr00d istedefor Druid, skal visst være tøft visstnok å skrive det på "leet" språk, men vet ikke helt jeg,, Og som nevnt tidligere, er ganske oppbrukt den: "a huntarr weapon!"

Lenke til kommentar

Sliter litt med å finne noen bra shoulders til hunteren min faktisk. Jeg ville ikke brukt sånne shoulders som han har, men det er fordi jeg er ranged-specced. Ikke verdens verste greier for en hunter å gå rundt med iaffal. Skjønner ikke helt poenget. Synes for meg som du leiter litt for hardt etter grunner til å hate en spesifik klasse.

Hvis en hunter har gjort deg vonbråten og bitter en eller annen gang, så er det vel på tide å begynne å tenke på å komme seg videre, ikke bli WoW-nazi. Please...

Lenke til kommentar
Sliter litt med å finne noen bra shoulders til hunteren min faktisk. Jeg ville ikke brukt sånne shoulders som han har, men det er fordi jeg er ranged-specced. Ikke verdens verste greier for en hunter å gå rundt med iaffal. Skjønner ikke helt poenget. Synes for meg som du leiter litt for hardt etter grunner til å hate en spesifik klasse.

Hvis en hunter har gjort deg vonbråten og bitter en eller annen gang, så er det vel på tide å begynne å tenke på å komme seg videre, ikke bli WoW-nazi. Please...

Få deg Bone Golem Shoulders fra scholo, rattlegore dropper de.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe galt med en hunter med shamangear eller en shaman med huntergear. Selvom en ting ikke har agi trenger ikke være så fryktelig at en hunter har det, eller at en shaman har items uten int, spirit whatever.

Det er paladiner i guilden min som bruker elements shoulderne pga de har bedre stats for healing enn lightforge... le så mye du/dere vil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...