Damination Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311529&cks=PRL nesten så jeg trykka kjøp, men må høre hva dere synes ? noen som har noen gode + dårlige erfaringer vedrørende dette sette ? Takk for kjapp tilbakemelding Endret 8. oktober 2005 av Damination Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har ikke egne erfaringer å vise til med akkurat det settet, men produktene fra Alphacool har gjennomgående en helt ok kvalitet. Tror ikke du kommer til å angre deg, og det er en helt ok pris også. Det eneste minuset er at tanken er forholdsvis stor, og kan bli litt tuklete å plassere i kabinettet. Lenke til kommentar
Damination Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 hva skulle man gjort uten skrue a folkens ? takk igjen du har alltid en hjelpende hånd å strekke ut dama di må være stålt Lenke til kommentar
Damination Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 sorry for dobble post edit knappen funka ikke :S har nå kjøpt denne vannkjølinga ! lurer på hva som er best ? den medfølgene guffa ? eller baterivann + kjøleveske ? jeg er rimelige opptatt av casemods så jeg trenger noe som gir liv i vannet Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Prøv gjerne den væska som følger med settet, det kan ikke skade. Om du vil bruke noe uv-tilsetning, så vær i alle fall forsiktig med å blande den med frostvæske! Det kan bli mye klumpete moro av sånt, i verste fall. Lenke til kommentar
Damination Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 takk bestilte med 3 meter uv slange ! har hørt at dette er bra å kan jo alderig skade Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 vannskalnge får en aldri nok av og greit å ha liggende litt når en etter en stund kanskje vil skifte de en har i bruk. Har alphacool deler i mitt kabinett og funker veldig bra. Enig med Skrue at den tanken tar veldig mye plass og er vanskelig å plassere. I tillegg er den skrutoppen fryktelig fryktelig tung å skru helt igjen så den blir tett. Nesten helt umulig å få opp uten et håndkle og en liten hammer for å få den løsna første biten om du vil etterfylle litt vann. Skulle bare brukt samme patent som norgesglassene har. Hadde vært SÅ mye lettere. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Har du noe å si om kjølingssettet nå som det har vært i bruk litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå