slimjim1 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen som vet om en måte å finne igjen den sanges som spilles i listen, hvis man er feks høyere.. eller lavere... Kanskje det finnes en hurtigknapp for dette?? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Noen som vet om en måte å finne igjen den sanges som spilles i listen, hvis man er feks høyere.. eller lavere... Kanskje det finnes en hurtigknapp for dette?? Tror ikke det finnes... Lenke til kommentar
slimjim1 Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Er jo litt klønete å scrolle opp og ned for å finne igjen der den er... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Er jo litt klønete å scrolle opp og ned for å finne igjen der den er... Det er jo et klønete program... Lenke til kommentar
toretors Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er et skikkelig gjennomført program, og funksjonen slimjim leter etter finnes her: Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er et skikkelig gjennomført program, og funksjonen slimjim leter etter finnes her: Vel, det var ikke den funksjonen jeg trodde han spurte om... Jeg trodde han snakket om hvordan han kunne finne ut hvilken sang som spilte neste. iTunes er et kløneprogram.... Nydelig design, men ikke mer avansert enn en lada. Funksjonene er svært begrenset, og ingenting er lagt opp til deg som en "uortodoks" bruker... Lenke til kommentar
slimjim1 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er et skikkelig gjennomført program, og funksjonen slimjim leter etter finnes her: Akkurat det jeg lette etter! Takk takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå