FpsStu Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jobber på et ganske stort lager, og begynner å bli lei av å bruke jekketralla som en sparksykkel... Noen som vet om steder mann kan få kjøpt 3-hjuls-sparkesykkel, evt med kurv foran som hadde egna seg bra til denne type arbeid? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 googla litt.. fant ingen men prøv å se på qxl eller finn dott enno.. Lenke til kommentar
acon Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jobber på et ganske stort lager, og begynner å bli lei av å bruke jekketralla som en sparksykkel... Noen som vet om steder mann kan få kjøpt 3-hjuls-sparkesykkel, evt med kurv foran som hadde egna seg bra til denne type arbeid? Kjørte en slik da jeg jobbet hos postavdelingen til statoil, dog med lastebrett foran, men pakker o.l. ble enkelt festet med stroper. Får man stor nok fart går den på 2 hjul i svingene Åja.. også var det to hjul foran med styring på begge. Slike selges sikkert av samme firmaer som sleger jekketraller, bord med hjul o.l. Lenke til kommentar
acon Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 En slik kanskje? eller en slik? (make til den de har hos statoil) Eller denne? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) nice acon! tenkte noe lignende dette Men prisen var litt høy, leter etter noe i ca2k klassen. Endret 8. oktober 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) off topi: sånne som er på flyplasser weee Endret 8. oktober 2005 av Best0 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 nice acon! tenkte noe lignende dette Men prisen var litt høy, leter etter noe i ca2k klassen. Jeg mener jeg så den på en sportsbutikk en gang (Bergensere: sportsbutikken på Nesttun senter. anyone?), og eksepditøren ble litt sur da en kamerat av meg begynte å leke med den. Han sa den koste mye penger, men jeg tror ikke det var så mye som 4000,-. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 tre-hjuls-sparkesykkel? Du mener vel tre-hjuls-sykkel Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 tre-hjuls-sparkesykkel? Du mener vel tre-hjuls-sykkel Han mener nok sparkesykkel. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) tre-hjuls-sparkesykkel? Du mener vel tre-hjuls-sykkel Nei, jeg mener Tre-hjuls-sparkesykkel... Et forsøk på å være morsom, eller gadd du bare ikke lese posten? Edit: Forresten, takk for inside info, men bor i Oslo, og 2000kr blir ikke lett 4000kr... Endret 10. oktober 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 tre-hjuls-sparkesykkel? Du mener vel tre-hjuls-sykkel Nei, jeg mener Tre-hjuls-sparkesykkel... Et forsøk på å være morsom, eller gadd du bare ikke lese posten? Edit: Forresten, takk for inside info, men bor i Oslo, og 2000kr blir ikke lett 4000kr... 4981178[/snapback] Gadd ikke lese posten men ser det var feil, ja. Har aldri hørt om trehjulssparkesykkler så jeg synes det var litt merkelig. Har fakstisk sett slike sykkler, men de er som nevnt tidliggere (leste det nå) veldig dyre. (jeg visste ikke at det var DET som var trehjulssparkesykkler.Trodde det het noe annet jeg). Det burde sikkert gå ann og lage en gøyal ting med to sparkesykkler, som du kan bruke for å komme frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå