Gå til innhold

Hjelp til valg av papir til å lage dvd cover

Anbefalte innlegg

Bestilt meg en slik en: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16170 (Epson Stylus Photo R300), bare så dere veit hvilken printer eg vil ta i bruk.

Skal lage meg noen dvd cover og lurer på hvilke papir type eg skal gå for som gir "ok" kvalitet og ikke minst er billig ?

Merk at eg er heilt grønn når det kommer til printer, da det er minst 4år siden sist eg hadde en printer i bruk.

Håper med dette at eg kan få noen gode forslag(gjerne med link til webbutikk). :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har printet ut en del DVD cover, men dog bare brukt vanlige ark... Tror ikke det har så mye å si egentlig... Man ser jo klart å tydlig hvilken film det er når den står der i hylla...

Kvaliteten kan du justere når du skal printe det ut, jeg har da bare brukt normal kvalitet... Går sikkert ann å velge den dårligste også... (trykker på egenskaper når du skal printe ut - og velger fanen kvalitet) ...

Er ihvertfall sånn jeg har gjort det... og ja, skal du printe ut mye cover bør du ha et lager med blekkpatroner ;)

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har brukt dette ", Everyday paper". Helt greit egentlig, men min canon Pixma i4000R er nok ikke helt fornøyd med dette. Synes ikke det blir bra, men bedre enn med vanlig papir blir det. Jeg måtte iallefall velge instillingen "annet fotopapir" i papirtype. Da blei det faktisk best kvalitet.

Men papiret er jo billig da, men husk at ved disse fotoinstillinger så går det med en del mer blekk.

mvh

rbhelle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...