Blippblopp Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Yes!!! Da har jeg fått min MIST CPU-kjøler, "Silent Twin" i hus. Skal testes umiddelbart. Første forsøk blir en XP1700+ som idag kjører 44-46 grader idle.... Ikke at DET er for mye...men morsomt å teste likevel. Kommer tilbake med resultater.... Andre som gjør forsøk med nevnte kjøler kan jo også poste her... Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Blir interessant, hvilken ribbe/vifte har du fra før som Silent Twin nå sammenlignes mot? Vurderer sterkt en Silent Twin jeg også... Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 19. august 2002 Forfatter Del Skrevet 19. august 2002 Kjører nå med en Titan TTC-D5TB <29dB (Low Noise... iflg. PSData.... :smile: Bør ihvertfall HØRE forskjell.... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Litt oftopic, men... Hva slags vifter er det på den djevelen? PS. Blipp&blopp ruler!!! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 No spesiallaga 60mm'ere fra Papst hvis jeg ikke tar helt feil. På rundt 10cfm hver? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Overklokkings test av MIST Silent Twin for de som er interessert... Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Hmmm.... Tar litt tid før jeg kommer med resultater.... Holder på med et stresskoffert-i-skinn-pc-prosjekt også..... :smile: Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Og vi venter i spenning... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Nå har jeg også fått MIST kjøleren. Må bare si med en gang at den er forbausende stille. Før kjørte jeg en Silverado på 10V, men den bråkte endel mer enn MIST. Temperaturene er omtrent de samme nå, som det var med Silveradoen, men nå er PC'n min utrolig stillegående. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå