Broseen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har norsk XP med SP2. Den har fungert utmerket inntil for noen dager siden. Nå bruker den 2-3 min på å finne min datamaskin. Kan ikke huske å ha gjort noe spes. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Når det skjer er det ofte fordi Min datamaskin bruker tid på å finne nettverk, eller lese av det står som eventuelle CDer i CD-drevet. Har du fjernet alle CDer og andre tilkoblede USB-penner, eksterne harddisker og slikt? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Jepp, skjer når ingenting er tilkoblet også. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hva mener du egentlig? At når du klikker på Min datamaskin så skjer det ingenting før etter to-tre min? Er alt på plass når den først kommer opp da? Litt vanskelig problem det der, det er så mange ting som kan være grunnen til dette. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Er akkurat som du sier. Etter et par minutter er alt på plass. Har ingen anelse om hva som har skjedd. Må vel kanskje reinstallere da. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Er akkurat som du sier. Etter et par minutter er alt på plass. Har ingen anelse om hva som har skjedd. Må vel kanskje reinstallere da. ... Vel, en reinstallering løser i hvert fall problemet - hvis det er programvarerelatert da, og ikke har noe med maskinvaren din å gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå