azidG Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Jeg har et grafikkort med TV-In, og har koblet dette til en Parabol tuner via S-VHS. Så lurte jeg på: Vet noen hvilket program jeg kan bruke til dette. Vil gjerne ha muligheter for å ta opp det jeg ser også. Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Fulgte ikke med noe sammen med skjermkortet da? Pleier å være med noen programmer til den bruken der.... Du kan prøve sidene til kortprodusenten, kanskje det er noe der.... Lenke til kommentar
baldytheman Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Til alle som vil recorde video via TV-inn eller TV-kort ... dere bør sjekke programmet som heter AVI IO - kan hentes fra denne adressen http://www.nct.ch/multimedia/avi_io/ Dette programmet har i flere år vært blant de beste til dette formålet. Det har bl.a 2 fordeler - når du spiller inn film som AVI, når max filstørrelse på 2gb i FAT32 nåes, så lages ny fil - fortløpende nummerert. Kanskje ikke så veldig relevant i dag i og med at mange bruker NTFS som jo ikke har dette problemet med filstørrelsen. Det som helt klart er dette programmets styrke framfor mange andre - er at sync mellom lyd og bilde opprettholdes veldig bra, selv på de litt mer langsomme maskinene. Prøv det ... anbefales på det sterkeste ... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Feilpostet. Stenges og flyttes. mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg