macken Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 jeg skal koble sammen den stasjonere pc-en og bærbare for og overføre musikk\film til bærbare. men jeg får beskjed om at jeg ikke har tilgang.Har delt alle harddisker. og hatt nettverksveiviser. Bruker krysset kabel Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Siden du har klart å koble sammen maskinene, så er det vel ett softwareproblem i form av feil konfigurering av fildelingen og brukerrettigheter. Du sier det ikke, men det er vel WinXP du sliter med, prøv i så fall her : Programvare -> Windows. Det er der denne posten hører hjemme. Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Bruker du samme brukernavn og passord på begge pc'ene? Om du bruker XP, har du konfigurert brannmuren rett? Lenke til kommentar
norpreacher Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=423330 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Står begge maskinene i samme arbeidsgruppe? Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 når man bruker krysset tp må man ha konfigurere ip på begge pcene Lenke til kommentar
norpreacher Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Les hva han skriver folkens, han får "ingen tilgang" altså han har kontakt Endret 8. oktober 2005 av norpreacher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå