edge Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hei, jeg sitter her og hungrer etter å oppgradere maskina mi før alle de fete AGP-kortene blir tatt ut av nettbutikkene, men så kom jeg på at jeg har bare 250w PSU, og skal dermed gå til anskaffelse av en ny. Har søkt endel og funnet ut at vanlig ATX formfaktor blir vanskelig å putte i en dell. Men etter en kveld på google fant jeg noe som ga meg håp: http://www.pcpowercooling.com/products/vie...t.php?show=S47D Erfaringer? På forhånd takk EDIT- Nei søren, den var bare kompitabel emd Dimension 4700 elns.. http://www.pcpowercooling.com/products/vie...425D&view=about Der står det at den er kompitabel da.. Endret 8. oktober 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Den koster jo nesten 1000 kroner, da... Jeg ville heller kjøpt et rimelig miditower med 400w psu og satt inn delene du har i det. Bare du ikke kjøper qtec. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Blir nok vanskelig å få inn dell-deler i et vanlig miditower du Lurer på å finne fram dremelen å borre hull i toppen så den får litt ventilasjon.. Endret 9. oktober 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Ingen som vet om dette lar seg gjøre? Lenke til kommentar
candyboy Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har selv satt inn en atx psu i en dell maskin. Jeg gjorde på følgende måte. 1: skaffe en atx kontakt forlenger 2: Finne pinout på dell PSUen i din maskin 3: Du finner atx spec på microplex 4: så er det bare å koble og kutte ledniger. slik at atx forlengeren blir som en overgang. Dette er litt riskabelt da det er lett å koble feil. Noe som maskinen ikke liker.. Det er en fin løsning hvis du har et multimeter og kableskotang, men hvis du er helt grønn på strøm er det ikke noe å satse på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå