stclem Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Skulle gjerne hatt noen ideer om hvor i Oslo jeg kan kjøpe en slik kjølebag. Tar i mot alle tips med takk. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 De som bestiller russeklær fra russedress.no får en gratis sixpack-kjøler men antar du ikke er russ, så det er synd for deg... Lenke til kommentar
stclem Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Er jo ikke det som er saken, har glatt råd til den 100lappen det koster å betale for en slik. Var bare det at jeg skulle hatt en i dag. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har en ganske stor kjølebak som jeg har kjøpt på Esso, med Coca-Cola merker på og alt ting men den er rimelig stor, altså ca. 8-10 liters volum (plass til en 6-7 liter med drikke). Også har jeg en Borg kjølebag for en 6-pack med halvliters bokser som jeg kjøpte på en ølbutikk i sverige Jeg ville tittet innom bensinstasjoner evt. butikker som Nille og Pytt i Panne. Der har de mye rart. Eller Coop OBS! Biltema kan det vel også hende har noe slikt. Lenke til kommentar
stclem Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Ga opp, Sjekket billigbutikker som nille, biltema, clas o., bestilte en på nett fra maxipris.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå