efikkan Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei! Vet noen hvor det er lettest å finne Stone of Jordan? Takk. Lenke til kommentar
Havcard Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Vet noen hvor det er lettest å finne Stone of Jordan? Jeg tror det er lettest å få SOJ av Andariel i Nightmare. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Vet noen hvor det er lettest å finne Stone of Jordan? Jeg tror det er lettest å få SOJ av Andariel i Nightmare. Jeg har allerede tatt henne flere ganger, og jeg har så langt ikke funnet noe bra. Hvor har du hørt dette? Hvor mye Mf må jeg ha? Endret 8. oktober 2005 av efikkan Lenke til kommentar
Havcard Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Vet noen hvor det er lettest å finne Stone of Jordan? Jeg tror det er lettest å få SOJ av Andariel i Nightmare. Jeg har allerede tatt henne flere ganger, og jeg ahr så langt ikke funnet noe bra. Hvor har du hørt dette? Hvor mye Mf må jeg ha? Hvor mange spillere har det vært i gamene? Er det bare deg, så tror jeg ikke det er så stor sjanse for å finne SOJ. Prøv å finne noen du kjenner, og ta noen raid... Selv har jeg ikke funnet noe bra av Andy, bortsett fra Bloodletter... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Hvor mange spillere har det vært i gamene? Er det bare deg, så tror jeg ikke det er så stor sjanse for å finne SOJ. Prøv å finne noen du kjenner, og ta noen raid...Selv har jeg ikke funnet noe bra av Andy, bortsett fra Bloodletter... Jeg liker ikke å dra i raid sammen med andre spillere, siden det er så mange som bruker MapHack, og derfor plukker opp automatisk alle bra ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå