jogrba Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei. Mobilen min, SE k700i, vil ikke lenger vise bilde på skjermen. Dersom jeg plugger i laderen, lyser skjermen og tastaturet opp i et hvitt lys, men ikke noe bilde, altså kun belysning. Det virker altså som om mobilen starter på vanlig måte og fungerer, men at jeg ikke ser noenting på skjermen. Noen som har vært borti det samme, eller som evt. kan tenke seg hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har ikke hørt om dete tidligere. Har telefonen fått seg en kakk eller noe? Høres ut som den burde vært levert tilbake til butikken. Lenke til kommentar
jogrba Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Den har duttet i bakken noen ganger, ja. Kanskje det vil fungere å bytte skjerm? For selve opplysningen av skjermen, den henger vel ikke sammen med at skjermbildet fungerer, eller hva? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Det vil kanskje fungere å bytte skjerm ja, men skjermen til den er så dyr at det nesten er billigere å kjøpe en ny mobiltelefon. Skjermen til K500i koster ca 600 kr. Skjermen til K700i vil bli dyrere... Endret 8. oktober 2005 av jornan Lenke til kommentar
jogrba Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Ny skjerm til k700i koster ikke mer enn 400 kr (+ frakt) på www.mobiltec24.de. Så jeg tror jeg prøver det. Kanskje spørre en kamerat med samme mobil om jeg kan åpne mobilen hans og prøve den på min. Ikke så populært sikkert... Men er det altså ingen som vet om det er noen sammenheng mellom opplysning av og bildet på selve skjermen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå