McMadhouse75 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 En gammel hiipy sa at sjelene blir lagret digitalt i himmelen.. Er dette korrekt? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Finnes Gud da? Nei, ingen kan svare på det. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 En gammel hiipy sa at sjelene blir lagret digitalt i himmelen.. Er dette korrekt? Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kva dette emnet har med spill og tilbehør til pc å gjere, er litt over mi fatteevene, men OT-PRS-kategorien kan vere meir korrekt kategori så eg flytter den over Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ånder og englerDe glir gjennom veggene De spionerer på livet her nede Alle handlinger blir registrert og sendt til en databank i himmelen Smil til det skjulte kamera Smil til det skjulte kamera Det er astrale soldater på vei gjennom rommet De har med beskjed fra høyere hold Alle troende kan ta det med ro Situasjonene er under kontroll Smil til det skjulte kamera Smil til det skjulte kamera Lenke til kommentar
Decline Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Litt synd om han da bruker Windows og systemet kræsjer. Blue Screen Of Death blir da et helvete i himmelen? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ja, alt tyder jo på akkurat dét En forumbruker sa en gang at alle skal knele foran den rosa, onde, goth-elefant-guden om de ikke unnslipper gjennom det svarte hullet han har gjemt 13,78 cm oppi rektum.. Er dette korrekt? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ja, men det er kun en 1.44 MB diskett. Det er hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Alle vet jo at Gud sitter på en ganske heavy, modifisert utgave av AGA chipsett, det e jo det som e framtiden..maaan Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Nei, jeg gjør ikke det.. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Nei, jeg gjør ikke det.. hehe..youre just in denial my friend Lenke til kommentar
Gonjar Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hva i himmelens navn er dette for noe? Dette er jo goebbling på høyt nivå!! Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hva i himmelens navn er dette for noe?Dette er jo goebbling på høyt nivå!! Ja..enig med deg Gonjar..dette er virkelig goebbling..kraft goebbling (gøbbling) på særdeles høyt nivå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg kan ikke se at dette skal være et relativt spørstmål i det hele tatt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg