goggen Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 får denne feilmeldingen når jeg skal logge meg på Closing Link: kuusa[[email protected]] (Invalid username [fne?u5k]) hva betyr dette? akkurat nå bygger jeg pc og MÅ ABSOLUTT komme meg inn på #hardware.no og få hjelp.... Lenke til kommentar
Aight85 Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 det betyr at du må bruke et annet brukernavn.. prøv med bare bokstaver Lenke til kommentar
goggen Skrevet 29. november 2001 Forfatter Del Skrevet 29. november 2001 Hvor endrer jeg det? nicknamet mitt er kuusa Lenke til kommentar
Borf Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 prøv ein annen server du skommle ip du har kun 1 i binert, og det er vel ei brodcast adresse.. altså ingen pc`som har Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Jeg har samma problem iblant... etter en reboot er det somregel ok... Kjører du XP? Lenke til kommentar
kim Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 er det på efnet?? tror jeg ip'en er for å hindre ddos'ing osv. du må skifte ident på options -> connect-> ident tror jeg.. _bare_ bokstaver! Lenke til kommentar
goggen Skrevet 30. november 2001 Forfatter Del Skrevet 30. november 2001 funka etter reboot ja...merkelig, aldri opplevd før. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 KIM; det funker ikke å endre ident... Lenke til kommentar
marken Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Ehh... Jo, det er mulig aa skifte ident, men ikke host. Identen til goggen (fne?u5k) er vel ugyldig fordi den inneholder et sp0rsmaalstegn.. Hosten 255.255.255 er den samme som jeg har her i Singapore. Dette er det ISP'en som staar for.. Goggen, har du kabel internett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå