nieh Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Må innrømme at jeg syntest den hadde potensiell mulighet til å bli noe stort da jeg først leste om den MEN jeg må si dette var skammelig og horilbelt gjort av JVC håper jeg aldri ser den igjen. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Huff den der var helt tragisk.. Rett og slett. Håper JVC norge kommer over denne testen og tilbakemeldingene fra forumet. Få spilleren vekk. Gi den bort. Må jo være flaut å ha et sånt produkt i sortimentet sitt. Lenke til kommentar
Michael JVC Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei Morsomt med så mange tilbakemeldinger. Når det gjelder det nevnte produktet var dette et test produkt fra JVC sitt standpunkt. Selv om det er mange meninger her som er avgitt utifra journalistens synspunkt så har vi mange positive erfaringer fra denne modellen også . PR dags dato er ikke dette produktet i salg lenger. Og vi vil sende ny modell til Hardware.no for test, forhåpentlig en modell som blir tatt bedre imot Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hei Morsomt med så mange tilbakemeldinger. Når det gjelder det nevnte produktet var dette et test produkt fra JVC sitt standpunkt. Selv om det er mange meninger her som er avgitt utifra journalistens synspunkt så har vi mange positive erfaringer fra denne modellen også . PR dags dato er ikke dette produktet i salg lenger. Og vi vil sende ny modell til Hardware.no for test, forhåpentlig en modell som blir tatt bedre imot Om den nye modellene også sletter filene slik som den gamle, så er jeg litt skeptisk til at den får en varm mottakelse.... AtW Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Skrap. Syns synd på JVC Norge som sendte denne inn til test hos hw.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå