fred på jord Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 JVC prøver å få folk til å tenke nytt rundt MP3-spillere. Dessverre lykkes ikke den japanske giganten med forsøket. Les mer Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Engelsk - verdens mest brukte språk? nope... mener det er spansk! elendig mp3spiller, har prøvd den selv, syns den er ubehagelig å ha "i" øret! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Yuck! Stygg, klumpete og upraktisk. Kan ikke brukes som minnepenn. Og det med at alle MP3 filene slettes! Hvem i all hverden kjøper noe slikt? Lenke til kommentar
c-c-cloud Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Noe så stygt. Jeg trodde virkelig JVC hade mer vett i knollen enn å lage noe slikt. Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Engelsk - verdens mest brukte språk?nope... mener det er spansk! elendig mp3spiller, har prøvd den selv, syns den er ubehagelig å ha "i" øret! Er nok "mandarin" som er mest talte språk med rundt 885 mill folk som taler det. Spansk har "skarve" 332mill Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Engelsk - verdens mest brukte språk?nope... mener det er spansk! elendig mp3spiller, har prøvd den selv, syns den er ubehagelig å ha "i" øret! Er nok "mandarin" som er mest talte språk med rundt 885 mill folk som taler det. Spansk har "skarve" 332mill aldri hørt om Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 sparks Skrevet 08/10/2005 : 14:05 aldri hørt om Øh Kinesisk Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 MP3-spillere er ikke det som opptar meg mest, og jeg bruker ikke å la slike røre ved mine følelser spesielt mye. Ei heller er det vanlig at jeg bruker de store ord, men her gjør vi glatt et unntak: HERREGUD FOR ET SCHTØGGT OG IDIOTISK PRODUKT! Takk for meg... Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_langu...native_speakers Men jeg tror det er engelsk som blir størst hvis man regner antall mennesker som kan "en del"... Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Skal fortsatt endel til for å overgå over en milliard som har det som 1.språk. Men så tror jeg kinesisk kommer til å bli enda mer brukt. Spesielt med tanke på veksten i kina nå for tia. (og framover) Morsomt at de i firefly tv-serien hadde kinesisk som 2.språk (i firefly-verdenen). Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ojoj, dette er et produkt som må kommenteres. Den er jo et hån mot alle som skulle finne på å kjøpe denne spilleren, stygg (ut fra bildene), ulik vektfordeling og ikke minst at den faktisk sletter musikken din. Godt at ikke pc-produsenter tenker i den banen; "Når nettverkskabelen puttes i så slettes all data på harddisken". Dette burde ikke være lovlig, nå blir jeg skikkelig opprørt. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg pleier vanligvis ikke å kommentere artikler jeg ikke har noen interesse for, men gjør et unntak her: Etter testen og bildene å dømme er dette en gjennomført elendig digital musikkspiller. Den er forbrukerfiendtlig, ser ufattelig stygg ut, er klumpete og har like lite lagringsplass som standarden var for 2 år siden. Dette er ikke noe som kjøpes, men noe man får gratis hvis man kjøper nytt abonnement på "Komputer for alle"! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 HAHAHA... Den mp3-spilleren var virkelig helt forjævlig. Her har JVC virkelig driti seg ut, og gjett om jeg ikke skal kjøpe den... Nok en gang: HAHAHA... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Den så ikke mye velykket ut nei. Er dog bra at noen tør å tenke nytt, men det blir som vi kan se ett tydelig eksempel på her ikke alltid like bra... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det at noen produserer en lydavspiller i dag med 128MB sier sitt om hvor utrolig korttenkte JVC har vært her. Samme faen hvor ufattelig liten den er. iPod nano på 4GB er et klart eksempel på at det er fullt mulig å pakke mye inn i lite. Tåpelig produkt med mange klønete ulemper, til tross for et greit prinsippdesign. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Denne har potensiale til å blir årets schlager innen julegaver-til-de-du-hater Lenke til kommentar
kindings Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Engelsk - verdens mest brukte språk?nope... mener det er spansk! elendig mp3spiller, har prøvd den selv, syns den er ubehagelig å ha "i" øret! Er nok "mandarin" som er mest talte språk med rundt 885 mill folk som taler det. Spansk har "skarve" 332mill aldri hørt om poenget til artikkelforfatter er vel at det er nærmere 2mrd mennesker(mener jeg å ha lest) som snakker engelsk, dvs enten som morsmål eller som sekundærspråk. Dersom vi snakker morsmål er vel mandarin og hindu de største språkene. Dog selv om det er 800 mill som snakker mandarin, så er språkforskjellene visstnok såpass store innen mandarin at det ikke er gitt at alle som snakker mandarin faktisk forstår hverandre? mht MP3 spilleren kunne sikkert JVC spandert på en bøyle(over hodet), noe som sannsynligvis ville gjort den mer komfortable... Har selv ett par hodetelefoner fra Koss med bøyler for ører, de er geniale nok, men merker at de ikke kunne vært stort tyngre-- Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Denne har potensiale til å blir årets schlager innen julegaver-til-de-du-hater Ingen hater vel noen så intenst... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 - Sletter alle filer utenom WMA-DRM hver gang du kobler den til PC-en Herre min hatt, håper ingen kjøper dette makkverket av en spiller bare pga dette. Så utrolig mingsløst latterlig. Ellers tror jeg også at engelsk er det språket flest kan, selv om ikke flest har det som førstespråk. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå