Gå til innhold

Mediacenter - komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

denne du tenker på da?

hvor bra lyd det klarer levere avhenger jo av lydkortet da, velger du å bruke det integrerte vil det ikke bli noe særlig tess, men velger du f.eks Creative SB Audigy 2 ZS og kjører digital overføring til forsterkeren din så tror jeg nok du skal bli fornøyd! :)

evt så kan du jo invistere noen tusninger i et enda bedre lydkort og kjøre noen skikkelige kvalitets kabler imellom så vil du nok kunne oppleve riktig high-end lyd, såfremst resten av anlegget ditt står i stil.

du står ganske fritt her til å velge selv bra alyd du vil ha og hvor mye du er villig til å betale for det. for meg personlig så holder Audigy 2 ZS i lange baner. (stor forbedring fra det integrerte)

Lenke til kommentar

jeg har kobla pc'n min til tv'n og det eneste jeg mangler er fjernkontroll og windows media center så har jeg også en media pc, men til spørsmålet mitt, jeg bruker en sånn vanlig minijack til 2phono

også lurte jeg på om jeg ville høre merkbar forskjell med en bedre kabel?

koblet fra digital out på lydkortet og til coaxial på forsterkeren, bruker forresten audigty 2zs jeg også, og hvilken annen kabel kan jeg bruke? den må jo ha minijavck i den andre enden.

håper det var gritat jeg ånte topicen til spørsmålet mitt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...