RRhoads Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hei. Rett etter at jeg har valgt spawnpoint låser BF2 seg.. Alt står helt stille, og må trykke på svenskeknappen for å restarte maskinen. Noen ganger tar det litt lenger tid før det låser seg(ca 20 sek) Har installert de nyeste ATI driverne og den siste patchen 1.03. Noen som har noen ide om hva problemet kan være? Maskinvaren min står i profilen.. Endret 10. oktober 2005 av RRhoads Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Flyttes frå "Spørsmål og svar - PC" til "Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Battlefield". Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Tja, etter du har valgt spawnpoint og trykker ok skal jo en masse heavy grafikk opp på skjermen? Temperaturer? Når startet problemet? Etter den siste patchen? Drivere er jo fine... Systemet er stabilt ellers da? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) systemet er stabilt ellers ja.. eneste spillet og programmet jeg har hatt problemer med er battlefield 2. Har installert nyeste drivere til skjermkort og lydkort. problemet har faktisk alltid vært sånn.. det hender det går an å spille noen runder. litt kjipt.. Temperatur vet jeg faktisk ikke, siden dataen låser seg helt.. skal prøve å loggføre temp nå.. Endret 8. oktober 2005 av RRhoads Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Vet ikke hva som var problemet, men jeg lukka ati tray tools, og da funka spillet fint Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vet ikke hva som var problemet, men jeg lukka ati tray tools, og da funka spillet fint Har samme problem som deg, bare at alt låser seg like etter jeg entrer serveren. Jeg trykker "join game", så kommer kartet opp, også låses alt. Da må også jeg i gang med "ctrl-alt-delete". Ingenting annet funker. Hvordan slo du av Ati-tray-tools? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Samme problem har jeg nå! kjører også Ati Tray tools, som sikkert er fra 1930, men har virket fint for meg! Skal starte bf når jeg legger meg så får jeg se hva problemet er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå