willy97 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg vurderer å kjøpe meg en rimelig fotoskriver, og har sett for meg IP 4000. I testen av denne skriveren står det beskrevet at det dannes striper ved utskrift. Hvor uttalt er disse stripene, og er dette ved alle kvaliteter og papirstørrelser? Lenke til kommentar
rbhelle Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har denne og har opplevd striper, men kjører bare renseprgrammet som følger med og er kvitt problemet. Oppstår gjerne etter en viss tid når du har skrevet ut mange sider. Løses enkelt ved å rense patronene som beskrevet overfor. mvh rbhelle Lenke til kommentar
wehee Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 jeg kjøpte ip2000 jeg, å den var bare driitbra, printet helt perfekte a4 bilder, men nå, etter tja ca. 4 mnd kommer det masse striper! og det er sinnsykt irriterende, bildene blir ikke halvparten så fine, har prøvd å rense flere ganger men blir ikke bedre, tror kanskje jeg må kjøpe nytt printehode, men synes det er litt tidlig for den er jo ikke gammel da.. (forresten noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånnt??) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå