Mogge_ Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Lurer på og bestille meg cm stacker nå og derfor lurer jeg på hva som følger med til det kabinettet? Har sett at man får kjøpt harddisk moduler i tillieg, men følger det med? Tenkte jeg skulle bestille fra mpx.no siden det er billigst. Takker for svar.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det følger med en hd modul med plass til 4 disker, ellers følger det med 2 x 120 mm vifter og en 80 mm vifte. Har kabinettet selv og er meget godt fornøyd med det, jeg køpte det sorte. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Alt i alt er jeg fornøyd med det, kan jo nevne noen punkter: Noen fordeler: -Meget god plass å jobbe i. -Passer veldig godt til vannkjøling -Godt kjølepotensiale -Filter i frontdekslene -Mulighet for to strømforsyninger -Støtter BTX -Plass til mange 5.25"/3.5"-enheter Noen ulemper: -Tungt (det følger imidlertid med hjul) -Aluminiumsveggene er ikke veldig solide, jeg har hørt om et par tilfeller der kabinettet var skadet ved levering (bl.a. mitt, dessverre) -Frontdekslene er noe dritt å ta av (dette er det eneste jeg misliker ordentlig med dette kabinettet) For øvrig kan du jo ta en titt på hw.nos test av Stacker. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Frontdekslene er noe dritt å ta av (dette er det eneste jeg misliker ordentlig med dette kabinettet) Tips, bruk et kredittkort og stikk inn på siden av disse og du drar dem greit av . Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 http://www.hardware.no/tester/kabinett/coo...r_stacker/11227 ^^ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har kabinettet selv og er meget godt fornøyd med det, jeg køpte det sorte. I agree! Frontdekslene er den eneste minusen synes jeg...bruker selv en tynn skrutrekker fra innsiden nAr jeg skal ta ut dekslene Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ja løp og kjøp. Er ikke helt fornøyd med støynivået på kabinettet, så jeg la inn et par støydempningsmatter. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Virker som om alle er positive til det kabinettet,så regner med at jeg kjøper det.. Men hvordan er det med skruer og slikt? Følger det med slike skruer man fester hk med? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ja, det følger såvidt med alle kabinetter.. i Stacker følger det med en hel haug med skruer og sånt.. bunnskruene (spacerne) som brukes i stacker er noe større enn de jeg er vant med fra andre kabinetter, og defor må det nesten følge med.. det følger oså med rikelig.. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Oki...Da tror jeg at jeg bestiller et slikt jeg...Svart riktig nok Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det følger med en hd modul med plass til 4 disker, ellers følger det med 2 x 120 mm vifter og en 80 mm vifte.Har kabinettet selv og er meget godt fornøyd med det, jeg køpte det sorte. Sikker på at dette gjelder uansett? Ifølge mpx sin beskrivelse så er det ikke nevnt en slik modul overhodet.. blir litt skeptisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Jees, hva skal folk med så vanvittig svære kabinetter?? Man kan jo bo inne i en stacker! Edit: Hvilket hadde blitt et reelt alternativ siden dama hadde kasta meg ut hvis jeg hadde plassert noe så for...... stygt på soverommet vårt. PS: Tviler ikke et sekund på at Stackeren er et sinnsykt bra kabinett og sikkert kjekt å ha. Endret 11. oktober 2005 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vis meg et annet kabinett som har 7 stk 5" plasser og er mindre. Må ha plass til 2 stk 4in3 moduler + dvd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Var ikke ment som et angrep på Stackeren som helt sikkert er et utmerket kabinett, men jeg er litt lei av at folk anbefaler dette til alle og enhver som bare skal ha seg en ny tabletop hjemme. (Dette gjelder selvsagt ikke trådstarter som sikert har tenkt grundig igjennom dette) De aller aller fleste har ikke bruk for så vanvittig mye plass... Men som sagt, bedre med altfor mye plass enn litt for lite Endret 11. oktober 2005 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Men det ser ut som om det går an å fjerne et deksel i bunn Er det sånn at det akkurat passer en 2 x 120mm radiator der eller?? Eller kan du f. eks montere en 2-3 x 120mm radiator i front, i drevrammene?? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Men det ser ut som om det går an å fjerne et deksel i bunn Er det sånn at det akkurat passer en 2 x 120mm radiator der eller?? Sånn. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har du et Stacker snekker´n?? Hva har skjedd med black and chrome? Så kjekt ut med plass til radiatorer overalt. Men det virker som om det går an å montere en 3 x 120mm i front også det hadde vært kult. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Eller sånn hvis du ikke har bruk for så mange 5.25 bayer, + at du ikke vil ha den mitt i gølvet på kassa. Endret 11. oktober 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Da blir det vel et stacker og en ny radiator (type stor) om en liten stund. Hva er finest svart eller sølv? post gjerne egne bilder Takk for alt info. virker forresten som om det er veldig mange som har dette kabinettet. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Da blir det vel et stacker og en ny radiator (type stor) om en liten stund. Hva er finest svart eller sølv? post gjerne egne bilder Takk for alt info. virker forresten som om det er veldig mange som har dette kabinettet. Sort eller sølv er smak og behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå