Gå til innhold

CM Stacker vurderes og trenger litt info

Anbefalte innlegg

Lurer på og bestille meg cm stacker nå og derfor lurer jeg på hva som følger med til det kabinettet?

Har sett at man får kjøpt harddisk moduler i tillieg, men følger det med?

Tenkte jeg skulle bestille fra mpx.no siden det er billigst.

Takker for svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt i alt er jeg fornøyd med det, kan jo nevne noen punkter:

Noen fordeler:

-Meget god plass å jobbe i.

-Passer veldig godt til vannkjøling

-Godt kjølepotensiale

-Filter i frontdekslene

-Mulighet for to strømforsyninger

-Støtter BTX

-Plass til mange 5.25"/3.5"-enheter

Noen ulemper:

-Tungt (det følger imidlertid med hjul)

-Aluminiumsveggene er ikke veldig solide, jeg har hørt om et par tilfeller der kabinettet var skadet ved levering (bl.a. mitt, dessverre)

-Frontdekslene er noe dritt å ta av (dette er det eneste jeg misliker ordentlig med dette kabinettet)

For øvrig kan du jo ta en titt på hw.nos test av Stacker.

Lenke til kommentar

ja, det følger såvidt med alle kabinetter.. i Stacker følger det med en hel haug med skruer og sånt.. bunnskruene (spacerne) som brukes i stacker er noe større enn de jeg er vant med fra andre kabinetter, og defor må det nesten følge med.. det følger oså med rikelig.. :)

Lenke til kommentar
Det følger med en hd modul med plass til 4 disker, ellers følger det med 2 x 120 mm vifter og en 80 mm vifte.

Har kabinettet selv og er meget godt fornøyd med det, jeg køpte det sorte.

Sikker på at dette gjelder uansett? Ifølge mpx sin beskrivelse så er det ikke nevnt en slik modul overhodet.. blir litt skeptisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Jees, hva skal folk med så vanvittig svære kabinetter?? Man kan jo bo inne i en stacker!

Edit: Hvilket hadde blitt et reelt alternativ siden dama hadde kasta meg ut hvis jeg hadde plassert noe så for...... stygt på soverommet vårt. :D

PS: Tviler ikke et sekund på at Stackeren er et sinnsykt bra kabinett og sikkert kjekt å ha.

Endret av Slettet-52Y1nIV0tv
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Var ikke ment som et angrep på Stackeren som helt sikkert er et utmerket kabinett, men jeg er litt lei av at folk anbefaler dette til alle og enhver som bare skal ha seg en ny tabletop hjemme. (Dette gjelder selvsagt ikke trådstarter som sikert har tenkt grundig igjennom dette)

De aller aller fleste har ikke bruk for så vanvittig mye plass... Men som sagt, bedre med altfor mye plass enn litt for lite :D

Endret av Slettet-52Y1nIV0tv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...