thunstad Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Min pc rebooter ofte av seg selv og når den gjør det får jeg bluescreen hvor det står at det er feil ved ISAPNP.SYS Kan noen hjelpe meg? Litt info: AMD 1200 ASUS A7V-E 1 stk 512mb ram brikke Matrox G450 SB Audigy player Sigma Designs Real Magic Xcard Plextor 40x brenner Pioneer DVD 430W power Et annet problem jeg også har er at klokka ikke går riktig uansett hva jeg gjør. Har dette noe med batteriet å gjøre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Quote: thunstad skrev (2002-08-19 13:51):Min pc rebooter ofte av seg selv og når den gjør det får jeg bluescreen hvor det står at det er feil ved ISAPNP.SYSKan noen hjelpe meg? http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;en-us;q315311 Ellers, ta å søk på HELE feilmeldinga på google.com. Quote: Et annet problem jeg også har er at klokka ikke går riktig uansett hva jeg gjør. Har dette noe med batteriet å gjøre? Kjør BIOS oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå