Sjark Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hei, jeg er ny på linux, har nettopp installert Fedora Core 4. Men når jeg skal installere diverse *.rpm filer, eller kjøre diverse ting, kommer det opp can not find such file or directory + noen andre lignende feilmeldinger. Alle inneholder forsjellige libfiler, som de sier at ikke er installert. Hvordan kan jeg fixe dette? Endret 8. oktober 2005 av Lasso5000 Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 brukte du pakkehåndteraren til fedora, eller lasta du ned pakkane manuelt? Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Edit: Fant ut av det, bare gikk til Freshrpms.net og lastet ned de lib filene jeg manglet Endret 8. oktober 2005 av Lasso5000 Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Edit: Fant ut av det, bare gikk til Freshrpms.net og lastet ned de lib filene jeg manglet Betre å bruke YUM til det du skal ha. http://www.fedorafaq.org/#installsoftware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå