Knutgrus Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har du? Jeg har 430w modellen. Får ikke korrekte avlesninger i everest... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har Tagan TG480-U01 480W på min dual Xeon. Veldig stille i drift, lange kabler med mange kontakter, stabile spenninger og nok kraft til systemet mitt. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4823111 Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har du? Jeg har 430w modellen. Får ikke korrekte avlesninger i everest... I everest så leser man av i fra HK, det er ikke sikkert spenningsregulatorene til HK gir "rette" spenninger.. eneste måten å finne ut om psu gir stabile spenninger er å måle med et multimeter.. Forøvrig så er jeg kjempefornøyd med min tagan psu Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Har du? Jeg har 430w modellen. Får ikke korrekte avlesninger i everest... I everest så leser man av i fra HK, det er ikke sikkert spenningsregulatorene til HK gir "rette" spenninger.. eneste måten å finne ut om psu gir stabile spenninger er å måle med et multimeter.. Forøvrig så er jeg kjempefornøyd med min tagan psu Ja, forsto ikke helt hva han målte av PSU i everest :!: Har denne Tagan og angrer ikke ett sekund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå