Gå til innhold

trenger hjelp til a finne trommesett

toss

Anbefalte innlegg

hei

vet ikke om dette er helt riktig sted og poste, men jeg prover her..

jeg er i usa for tiden og lurer pa a kjope meg trommesett her borte. jeg har egentlig ikke peiling pa trommer, sa jeg lurer pa om noen har noe tips til meg. jeg har tenkt pa a kjope et sett fra target, og de aktuelle kan sees her..

jeg er ikke villig til a bruke sa veldig mye penger pa trommene, men vil ha mest mulig for pengene.. er dette rett og slett bare feil sted og kjope trommer, og hvis ikke hvilke trommer burde jeg velge?

er litt viktig at det er vanlig storrelse og slikt..

er forresten ogsa helt nybegynner med trommer..

takker for alle svar

EDIT:

kan legge til at de som virker mest aktuelle er det som heter "ION Audio 5 Piece MIDI Electronic Drum Set - IED01" eller et av de tre "vanlige" settene..

Endret av toss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei

vet ikke om dette er helt riktig sted og poste, men jeg prover her..

jeg er i usa for tiden og lurer pa a kjope meg trommesett her borte. jeg har egentlig ikke peiling pa trommer, sa jeg lurer pa om noen har noe tips til meg. jeg har tenkt pa a kjope et sett fra target, og de aktuelle kan sees her..

jeg er ikke villig til a bruke sa veldig mye penger pa trommene, men vil ha mest mulig for pengene.. er dette rett og slett bare feil sted og kjope trommer, og hvis ikke hvilke trommer burde jeg velge?

er litt viktig at det er vanlig storrelse og slikt..

er forresten ogsa helt nybegynner med trommer..

takker for alle svar

EDIT:

kan legge til at de som virker mest aktuelle er det som heter "ION Audio 5 Piece MIDI Electronic Drum Set - IED01" eller et av de tre "vanlige" settene..

Styr unna ION, det er det verste jeg har vært borti av elektroniske trommesett!! Sats heller på et rimelig roland sett. De kan ikke måles opp mot hverandre en gang.

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Som nevnt før, hold deg unna disse settene. Spør også i tromme-tråden senere om du trenger noe hjelp, så blir det ikke så mye rot på forumet...

Skjønner ikke helt åssen du har planer om å få et trommesett over fra USA på egenhånd, må regne med å betale en god slump penger for å frakte dette med fly. Men ja, trommesett er generelt billigere i USA enn her, som forøvrig de fleste andre instrumenter. Elektronisk/akustisk må du selv ta et valg og finne ut hva du liker best, men som hovedregel får du mer for pengene ved å gå for et akustisk sett (elektroniske koster gjerne mye mer om du vil ha noe som er godt brukbart). For akustiske sett, se etter Tama Swingstar/Pearl Forum/Mapex VX/Premier Cabria/Sonor 503-1003 for gode og stabile nybegynnersett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...