Gå til innhold

Endre lev på epost klient, men beholde addr!

Anbefalte innlegg

jeg ønsker å benytte meg av en annen levrandør på epost, men vil gjerne beholde eposten, siden dette benyttes i jobbsammenheng og bedrift. Alle våra annonser har denne addr. og vi denne hat vi hatt i over 8 år. Men er dette mulig folkens?

Jeg har telenor som epost client!

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir litt forvirret av spørsmålet ditt. Er det slik at du vil skifte mail-leverandør, men vil beholde mail-adressen fra Telenor? Eller vil du beholde mailen du allerede har fått? Telenor er ingen epost-klient, de er leverandør. Outlook og Eudora er to eksempler på mail-klienter. Du kan jo be Telnor sette opp en forward eller alias til den nye leverandøren/adressen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-19 15:54, TST skrev:

Jeg blir litt forvirret av spørsmålet ditt. Er det slik at du vil skifte mail-leverandør, men vil beholde mail-adressen fra Telenor? Eller vil du beholde mailen du allerede har fått? Telenor er ingen epost-klient, de er leverandør. Outlook og Eudora er to eksempler på mail-klienter. Du kan jo be Telnor sette opp en forward eller alias til den nye leverandøren/adressen.

takk for råd! Jeg var vel litt uklar, men det jeg vil er å skifte leverandør, men beholde samme mail addr.

Lenke til kommentar

Som regel går ikke dette, ettersom de fleste ISP-er ikke godtar mail-relaying.

Mail-relaying er kort og godt at man kobler opp mot ISP "a", men sender mail igjennom ISP "b" sin mail-server.

Og hvorfor vil du skifte "leverandør"?

[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-08-19 17:45 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...