^Jalla^ Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Etter jeg fikk maskinen stappa full av virus og spywaretull har jeg fått et problem med egenskaper for skjerm. under "skrivebord" har jeg ikke mulighet til å skifte bakgrunn. bildene står i listen, men de er sperret for å kunne klikke på dem. Når jeg fikk virus så ble det lagt til et bakgrunnsbilde hvor det stod noe om virusadvarsel. Hva kan jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Du bør formatére og legge inn windows(?) på nytt. Lenke til kommentar
Foe_of_Good Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ALDRI formater og reinnstaler for du er sikker på at det er siste utvei ! Virkelig ikke noe godt forslag... Kan du huske hva viruset/spyware'en het, så gjør et søk på google. Bruk søketekster som beskriver problemet ditt, noe sånt som "Can't change background / desktop pictures virus" eller noe lignende, og du finner sikkert noen som har vært borti noe lignende. Har hjulpet meg flere ganger å Google etter slike problemer, og du finner alltid et svar på problemet, og en link til løsningen. Du må bare ha tålmodighet. Håper dette hjelper deg litt, og lykke til. Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Takker for svar. Skal søke meg litt gjennom google. Ville bare spørre her først for jeg får alltid gode svar på problemer med min pc. Formatere og legge inn Xp på nytt gjør jeg ikke for det har jeg akkurat gjort for 2 uker siden Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ALDRI formater og reinnstaler for du er sikker på at det er siste utvei ! Virkelig ikke noe godt forslag... ...og hvorfor ikke? Hvorfor i ALL VERDEN skal formatering være en dårlig utvei? Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) ALDRI formater og reinnstaler for du er sikker på at det er siste utvei ! Virkelig ikke noe godt forslag... ...og hvorfor ikke? Hvorfor i ALL VERDEN skal formatering være en dårlig utvei? Det er jo jævlig kjedlig da hvis du må instalere masse drivere og programmer for å få systemet tilbake til sitt gamle jeg da, bare fordi du var for rask til å reinstalere systemet! Synes no jeg da! Geddy Endret 8. oktober 2005 av Geddy Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ALDRI formater og reinnstaler for du er sikker på at det er siste utvei ! Virkelig ikke noe godt forslag... ...og hvorfor ikke? Hvorfor i ALL VERDEN skal formatering være en dårlig utvei? Ja for det er bedre å prøve alle mulige løsninger i dagesvis og kanskje det ikke går likevel. Nei formatéring er raskt og ofte effektivt. Om det er skummelt, så sett inn en gammel harddisk i stede for den som blir brukt i dag, og se om problemene fortsatt er der. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg var borti en maskin med samme problem. Mener å huske at alt ordna seg etter å ha kjørt Spybot S&D med nyeste oppdateringa. Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 ALDRI formater og reinnstaler for du er sikker på at det er siste utvei ! Virkelig ikke noe godt forslag... ...og hvorfor ikke? Hvorfor i ALL VERDEN skal formatering være en dårlig utvei? Ja for det er bedre å prøve alle mulige løsninger i dagesvis og kanskje det ikke går likevel. Nei formatéring er raskt og ofte effektivt. Om det er skummelt, så sett inn en gammel harddisk i stede for den som blir brukt i dag, og se om problemene fortsatt er der. 4974651[/snapback] Nei det er ingen god løsning. Gidder jo ikke å formatere og legge inn windows på nytt hver gang jeg får en liten feil på maskinen. Da hadde jo all min tid gått til det. Problemet løste seg ved å kjøre spysweeper såvidt jeg kan huske, det var iallefall en spyware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå