lorenzo Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har en pc som sønnen min har overtatt. Denne vil ikke laste inn spill, men den fungerer ellers. Hva kan være feil? AMD xp1800+ Soltek hovedkort 128 ram 4200 ti ukjent harddisk Alt utstyr er ca 2 år gammelt. Hvorfor går det ikke å legge inn spill på den? Kan det være ram brikken eller er det noe annet. Jeg er ikke så veldig kyndig i faget Tusen takk for alle svar. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 kommer den med noen feilmelding? Lenke til kommentar
lorenzo Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Ja at det har oppstått et problem og windows vil avslutte operasjonen Lenke til kommentar
opticus Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hadde vært fint med litt mer utdypende forklaring av problemet. skjer dette under installasjon? eller skjer det når du setter i cd for å installere? eller skjer det når spillet skal startes? har dere i det heletatt installert spillet eller bare kopiert over en mappe? Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg foreslår at du rensker ut hele saken, og sletter absolutt alt. Purge, som det så fint heter. Jeg har en omtrent så gammel PC her, den klarer halvnye spill fint den. Lykke til! =) Lenke til kommentar
lorenzo Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg skal prøve å forklare så best som mulig. Jeg setter inn platen og etter en liten stund(3 min.) så kommer det bare en beskjed at det har skjedd en kritisk feil og innstalasjonen vil avbrytes. Dette gjelder på alle spill som jeg har prøvd å legge inn. Det er alt fra sim 2 til 18 wheels of thunder(gammelt) Lenke til kommentar
lorenzo Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Til Unyttig. Det er nettopp innstalert xp på maskinen. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Du har da sikkert også lagt inn alle drivere, som hovedkort og skjermkort? xp med sp2 og direct x 9.0c? Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg setter inn platen og etter en liten stund(3 min.) så kommer det bare en beskjed at det har skjedd en kritisk feil og innstalasjonen vil avbrytes. Står cd/dvd i autorun Får du opp instalasjonsveiviser for spillene du prøver å innstalere? Hva sier feilmeldingen? (du kan kopiere denne fra hendelser, ved å gå inn i administrative verktøy -> Hendelsesliste -> sjekk under program og system og kopier feilmeldingen derfra! Geddy Lenke til kommentar
lorenzo Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Darkz ingenting er oppdatert må kanskje prøve det. Vet ikke om det har noe å si men sp1 er lagt inn. Endret 9. oktober 2005 av lorenzo Lenke til kommentar
lorenzo Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Geddy. Det står feil og at det kommer fra kilde cdrom og hendelse 7. Det står også advarsel kilde cdrom og hendelse 51. Må bare nok en gang få si tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ICanal-spilling ? I så fall er feilkode 51: Feil-ID 51 - Low Resources Systeme s minne eller prosessorkraft er overbelastet. Det er mulig at andre active programmer bruker de tilgjengelige ressursene. Hiv inn i allefall 256MB minne til, helst 512MB.. Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ja, enig med jarmo,, 128 mg er også uansett for lite for de nyeste spillene! Også, bare så du har prøvd det,,, start opp i sikkerhetsmodus, og se om du kan innstalere, i dette moduset! Geddy Lenke til kommentar
opticus Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 legg inn service pack 2 oppdater evt drivere om det er noen som mangler eller du mener ytelsen burde være bedre, legg inn direct x og prøv på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå