darkness| Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Riktignok vil jeg være enig i at han er tøffel hvis han ikke tør å si fra til kjæresten sin. Han tør ikke si i fra til kjæresten sin. Han sa vel selv at han ikke turte å si ting fordi han var redd for at hun skulle bli sur. Hva slags forhold er det? Trolig en ganske vanlig type forhold. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 mange ganger man kan bli lit snurt eller sur, men ikke lager no big deal ut av det! men syns det hun dama hans gjorde mot han er ganske uakseptabelt! Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Riktignok vil jeg være enig i at han er tøffel hvis han ikke tør å si fra til kjæresten sin. Han tør ikke si i fra til kjæresten sin. Han sa vel selv at han ikke turte å si ting fordi han var redd for at hun skulle bli sur. Hva slags forhold er det? Trolig en ganske vanlig type forhold. Vanlig? Hørtes ikke koselig ut. Dama sier hva hun vil, tar null hensyn og er generelt utålelig, mens han ikke tør si noe tilbake fordi hun kan bli sur? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Det er en stund siden vi har hørt fra Earth nå...Lurer på hvordan dette ender? Endet vel med at han skøt kjæresten sin, å nå er han i fengsel.. Har han kanskje tilhørighet med Trust Me og de andre luringene med softgun? http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=480576 Endret 9. oktober 2005 av Gromle Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vanlig? Hørtes ikke koselig ut. Dama sier hva hun vil, tar null hensyn og er generelt utålelig, mens han ikke tør si noe tilbake fordi hun kan bli sur? Det var ikke akkurat sånn jeg mente det. Jeg mente bare at det er ganske vanlig i et forhold at en av partene jenker seg litt for å unngå bråk. Det er ikke alle kamper som er verdt å kjempe. Noen ganger vil man beholde husfreden. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vanlig? Hørtes ikke koselig ut. Dama sier hva hun vil, tar null hensyn og er generelt utålelig, mens han ikke tør si noe tilbake fordi hun kan bli sur? Det var ikke akkurat sånn jeg mente det. Jeg mente bare at det er ganske vanlig i et forhold at en av partene jenker seg litt for å unngå bråk. Det er ikke alle kamper som er verdt å kjempe. Noen ganger vil man beholde husfreden. Selvfølgelig, men jeg mener å ha lest at "hun har gjort sånn før også", og det virker som om han aldri gjør sånn, mens hun har gjort sånne dumme ting flere ganger. Selvfølgelig så må noen svelge litt kameler, men han burde strengt tatt være stappmett nå. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er en stund siden vi har hørt fra Earth nå...Lurer på hvordan dette ender? Endet vel med at han skøt kjæresten sin, å nå er han i fengsel.. Har han kanskje tilhørighet med Trust Me og de andre luringene med softgun? http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=480576 :!: Dagens! On topic: Uhm.. Håper det ordner seg! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Hei og hopp! er borte i litt over 24 timer, og tråden gikk videre, jaja.. Neida, alt ordnet seg vel egentlig ganske fint, jeg vet jeg kanskje virker som en fullblods tøffel,men jeg sa nok ganske klart ifra at hun gikk alt for langt og at jeg ble skikkelig såret. Og hun sa da selvfølgelig unnskyld ogsånn, og har hatt en super dag\natt\dag med henne selv om det virket ikke som det gikk helt opp for henne hvor mye jeg egentlig ble såret, men men. Kan ikke få alt. Så i bunn og grunn kan man si at alt ordnet seg ganske bra, men jeg føler meg av og til litt nedprioritert og tilsidesatt når jeg er sammen med henne, sånne småting, som feks at hun flyr ut av sengen 2 sekunder etter hun har åpnet øynene istedet for å vekke meg osv.. Men, vi er jo trossalt ganske lykkelige sammen! Igjen, tusen takk for all hjelp! EDIT: i min erfaring så er det bedre å holde små ting inne, istedet for å begynne å krangle om hver liten lille detalje som kan bare ha vært en misforståelse.. Endret 9. oktober 2005 av Earth657 Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Man gjør mye dumt når man er overtrøtt og er med mange andre. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Man gjør mye dumt når man er overtrøtt og er med mange andre. Noen i hvert fall.. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Man gjør mye dumt når man er overtrøtt og er med mange andre. uansett hvor overtrøtt jeg er, kommer jeg aldri til å sende stygge meldinger til kjæresten min som ikke har gjort noe galt.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kvinnfolk er rare, end of story. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Har lest stort sett hele tråden nå. Bra det går bra nå Nei, et perfekt forhold er ikke uten noen krangler. Det er kjekt at man kan søke hjelp på slike forum, ja. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Så godt å høre at det ordner seg Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 ordner seg alltid Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ordner seg alltid men hva er det du hyler og skriker over da Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 selv om det ordner seg, så gjør det jo vondt i mellomtiden, og da er det godt å ha et sted å gi uttrykk for sin deprisivitet. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Godt å høre at det gikk bra, Earth! Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hu hørtes barnslig ut.. Jaja, teit. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hørtes ikke bra ut sånn som hun holdt på, men bra det ordnet seg Native_Americans.doc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå