darkness| Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Dette er en jente på 16år? Hun er vel bare litt umoden da. Desverre. Inviter henne over til deg og prøv å prat skikkelig med henne på tomannshånd - face to face. hæhæ.. ja for det funker jo.. Vel, jeg bare ser for meg at hun ikke greier å være så tøff i trynet da. Men hva vet vel jeg. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Og hun var ikke full? Har hun psykiske lidelser? Der har du antagelig svaret ditt! Herregud ... Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Vel, jeg bare ser for meg at hun ikke greier å være så tøff i trynet da. Men hva vet vel jeg. jeg tipper det vel ende med krangling hvertfall. men det ordner seg nok tilslutt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det er ikke noe galt i å krangle (i teorien). Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 oh oh, nå er hun sur på meg.. fordi jeg ikke sa klarere ifra at jeg ikke orket å tulle perverst på telefonen, så de trodde jeg synes de var teite.. så nå er det jeg som må si unnskyld.. burde bare droppe det. Dette var jo akkurat det vi snakket om i går Det hadde vært morsomt om du i et helt døgn ikke hadde gjort annet enn å skrike: "JEG HATER DEG JÆVLA DRITTKJÆRRING" Ikke si noe annet... Kun det! Og dagen etter sier du: "Slapp av, jeg bare kødda, skjønte du ikke det eller?" Og setter du deg ned med henne og spør henne om hun syns det var gøy å bli kødda med på denne måten. Hvis hun nekter å forstå ditt poeng, så er jeg redd at hun ikke er noe å samle på. (no offence) Og du burde slå opp og be henne ringe deg når hun er ferdig med puberteten. Som nevnt er hun jo ganske ung. Det virker ikke slik for henne. Men man trenger bare noen få år til på baken for å se at dette er skikkelig barnslig og umoden oppførsel. Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hadde jeg vært deg hadde jeg slått opp. -Men det er jeg jo ikke... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hadde jeg vært deg hadde jeg slått opp. -Men det er jeg jo ikke... Akkurat det tror jeg ikke du er i noe som helst posisjon til å uttale deg om, siden du ikke sitter med hans følelser og hans tanker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 smeboe, vet ikke hvem du er, men har skjønt såpass at du går på skolen min og nå har detaljert informasjon om mitt kjærlighetsforhold. I might just have to kill you. Neida, men har helt klart sluppet billig unna.. etter å ha skrevet "Vil ikke ha deg med i morgen" flere ganger til meg i natt ser det nå ut som jeg kommer til å bli med alikevell, selv om det nesten frister mer å sette meg ned å teste black and white 2 istedet.. er fortsatt litt gretten og deppa.. *ler*. WHÆ!?!?! er det ute?!?! Det var ikke noe vanskelig valg, du! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det "har vel kommet ut", for å si det sånn Neimen, earth, lurer på åssen det går! Får vi en liten "update"? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Så jo dårlig ut... ? Med update mener jeg.. Men som noen her sier, så går det nok bra så lenge dem får prata ut om det.. Om a er moden nok.. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Om a er moden nok.. Det er nok det det står på. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Fra mitt ståsted(ja, jeg har lest alt) så ser det slik ut: Du(earth) er en tøffel.(rart at ikke andre enn LarsP har antydet det..) Dama di er umoden.(det var det mange som begynte å bemerke på forrige side.) Hvis man leser litt, så trenger ikke disse videre begrunnelser. Endret 9. oktober 2005 av eirik1989 Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er lett for deg å kalle ham tøffel fordi du ikke har følelser for dama hans. Han er kanskje en, men det er ikke lett å kjefte opp noen man er redd for å miste. Det ER derimot lett å kjefte opp noen man ikke kjenner på et forum Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Jeg har vært borti jenter før. Kjenner igjen handlingsmønsteret, og synes ikke dette høres ut som noe å spare på. Derfor, så synes jeg han er en tøffel når han helt uten å være kritisk ovenfor dama tar imot alt hun sender hans vei av dritt. Han har også gitt henne en k 700i og dette var (tror jeg) ganske nylig. Ok, gaven er kanskje verdt innkjøpspris for han, men for henne bør det være en gjenstand hun setter pris på, kun fordi nettopp han har kjøpt den til henne. Hun burde også ha anerkjent det faktum at han brukte en shitload med penger på den, og dermed på henne, men likevel utviser hun den mest fantastiske utakknemligheten jeg noen gang har hørt om. Hun ba ham om å suge en lærer! Også skal det ikke gå han å kalle han en tøffel når han kryper tilbake? Nei vel. Endret 9. oktober 2005 av eirik1989 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ok.. Unnsyld meg.. Men nå måtte jeg flire litt.. "Moren Harket"-healer tråden lå rett ovenfor denne tråden, jeg er litt trøtt.. Gjett hva jeg leste? "Morten harket er stygg mot meg" :!: Sorry for OT. OnT: Går det bra nå? Med kjæresten? Om ikke, får håpe det ordner seg! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har vært borti jenter før. Kjenner igjen handlingsmønsteret, og synes ikke dette høres ut som noe å spare på. Derfor, så synes jeg han er en tøffel når han helt uten å være kritisk ovenfor dama tar imot alt hun sender hans vei av dritt. Han har også gitt henne en k 700i og dette var (tror jeg) ganske nylig. Ok, gaven er kanskje verdt innkjøpspris for han, men for henne bør det være en gjenstand hun setter pris på, kun fordi nettopp han har kjøpt den til henne. Hun burde også ha anerkjent det faktum at han brukte en shitload med penger på den, og dermed på henne, men likevel utviser hun den mest fantastiske utakknemligheten jeg noen gang har hørt om. Hun ba ham om å suge en lærer! Også skal det ikke gå han å kalle han en tøffel når han kryper tilbake? Nei vel. Du har nok ikke lest hele tråden skikkelig? Riktignok vil jeg være enig i at han er tøffel hvis han ikke tør å si fra til kjæresten sin. Men allikevel: gutten har ingen foreldre, og kjæresten er det nærmeste han har. Hvis han mister henne, har han (såvidt jeg kan skjønne) bare søsken igjen, og de er ikke kjent for å være så lette å ha med å gjøre... Dessuten synes jeg å slå opp blir en altfor streng straff for henne. Nei, hold det gående, men få henne til å forstå hvor lei deg du ble... Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er en stund siden vi har hørt fra Earth nå... Lurer på hvordan dette ender? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er en stund siden vi har hørt fra Earth nå...Lurer på hvordan dette ender? Endet vel med at han skøt kjæresten sin, å nå er han i fengsel.. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Riktignok vil jeg være enig i at han er tøffel hvis han ikke tør å si fra til kjæresten sin. Han tør ikke si i fra til kjæresten sin. Han sa vel selv at han ikke turte å si ting fordi han var redd for at hun skulle bli sur. Hva slags forhold er det? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Enkel sak dette her. Dump henne. De fleste av oss skal uansett gjennom et par damer før vi treffer den rette. Og nå høres ut som et veldig godt tidspunkt å begynne på neste dameprosjekt. Ingen vits å plage seg selv med dumme og ufyselige damer. Edit: Ja, jeg vet du har følelser. Men det går over, og du vil få følelser for neste også. Ingen vits å la følelsene tvinge deg til å kaste bort tid på et forhold som i lengden vil gå til helvete uansett. Tro meg, been there, done that. Endret 9. oktober 2005 av JBlack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå