Ol'H Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Did I hear someone say anal sex? * mesA JoiNZ! ^_^ meesa hate gungans.... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 oh oh, nå er hun sur på meg.. fordi jeg ikke sa klarere ifra at jeg ikke orket å tulle perverst på telefonen, så de trodde jeg synes de var teite.. så nå er det jeg som må si unnskyld.. burde bare droppe det. Må sjekke om jeg har forstått det helt riktig, hun vil snakke perverst med deg, når veninnen hennes satt ved hennes side? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 ja, ikke sånn perverst.. og det er ikke hennes venninde, det er vår venninde, vi 3 er liksom bestevenner (og jeg og Veronika er kjærester).. you get the picture.. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ja, ikke sånn perverst.. og det er ikke hennes venninde, det er vår venninde, vi 3 er liksom bestevenner (og jeg og Veronika er kjærester).. you get the picture.. ... og nå har begge skyldfølelse ovenfor deg? Jeg aner bigtime makeup Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 "Shut the fuck up bitch, og drit i med det der. Jeg synes helt ærlig det ikke var noe som helst morsomt, og å vinkle det til at jeg må si unskyld er uaktuelt. Skal du være sånn ei slem kjærring får du sitte alene i kveld! Jeg følte meg [putt inn det du følte her]. Ring meg om du kommer på andre tanker..." Si det overnevnte, deretter skrur du av mobilen, og enjoyer litt god gammeldags nerding, så orner alt seg Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 nei, det er nettopp det.. de har ikke så mye skyldfølelse.. de tar det som no big deal.. og jeg er redd for at hvis jeg nevner det mye mer nå så blir ihvertfall kjæresten min bare oppgitt, irritert og sur.. og det vil jeg ikke.. hehe Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 oh oh, nå er hun sur på meg.. fordi jeg ikke sa klarere ifra at jeg ikke orket å tulle perverst på telefonen, så de trodde jeg synes de var teite.. så nå er det jeg som må si unnskyld.. burde bare droppe det. Du skal ikke be om unnskyldning her. Hvis du bare lar deg overkjøre, så går forholdet rett til helvete. Stå på ditt! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Henne: Altså, vi ble skikkelig såret vi også, når du ikke ville snakke med oss ogsånn hva i hAElvette er det for no? OMFG Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Prøv å spille litt kostbar for en gangs skyld. Det virker som om denne jenta ikke vet hva grenser er... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Høres ut som ei kynisk drittkjærring imo Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 send henne en mail med denne: Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 har ikke lest igjennom tråden, men hvordan går det idag? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 har ikke lest igjennom tråden, men hvordan går det idag? Det lurer jeg på og. Du må gi en update ASAP etter ditt møte med din kjæreste. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 haha, ja da vil hun skjønne at jeg deler ut kjærlighetslivet mitt på et hardware forum! Da blir det bråk.. Gi faen i det da, om det virker som hun blir trist kan du jo alltids ringe henne i morgen og si at det var en spøk. KONGEINNLEGG! Gjør akkurat det! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Dette er en jente på 16år? Hun er vel bare litt umoden da. Desverre. Inviter henne over til deg og prøv å prat skikkelig med henne på tomannshånd - face to face. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Dette er en jente på 16år? Hun er vel bare litt umoden da. Desverre. Inviter henne over til deg og prøv å prat skikkelig med henne på tomannshånd - face to face. hæhæ.. ja for det funker jo.. Lenke til kommentar
Remotec Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Suger økonomilæreren? Bæsjer i senga? Hvor gammel er kjærsten din egentlig? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 herregud, jeg hadde klikket så gæli! USTABIL DAME...må være det! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Veldig umodent (leste bare første side). Lenke til kommentar
Paull Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Dette er en jente på 16år? Hun er vel bare litt umoden da. Desverre. Inviter henne over til deg og prøv å prat skikkelig med henne på tomannshånd - hand to face. Fixed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå