Gå til innhold

Øvertrøtt kjærste er stygg mot meg :)

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oh oh, nå er hun sur på meg.. fordi jeg ikke sa klarere ifra at jeg ikke orket å tulle perverst på telefonen, så de trodde jeg synes de var teite.. så nå er det jeg som må si unnskyld.. burde bare droppe det.

Må sjekke om jeg har forstått det helt riktig, hun vil snakke perverst med deg, når veninnen hennes satt ved hennes side?

Lenke til kommentar

"Shut the fuck up bitch, og drit i med det der. Jeg synes helt ærlig det ikke var noe som helst morsomt, og å vinkle det til at jeg må si unskyld er uaktuelt. Skal du være sånn ei slem kjærring får du sitte alene i kveld! Jeg følte meg [putt inn det du følte her]. Ring meg om du kommer på andre tanker..."

Si det overnevnte, deretter skrur du av mobilen, og enjoyer litt god gammeldags nerding, så orner alt seg :thumbup:

Lenke til kommentar
oh oh, nå er hun sur på meg.. fordi jeg ikke sa klarere ifra at jeg ikke orket å tulle perverst på telefonen, så de trodde jeg synes de var teite.. så nå er det jeg som må si unnskyld.. burde bare droppe det.

Du skal ikke be om unnskyldning her.

Hvis du bare lar deg overkjøre, så går forholdet rett til helvete. Stå på ditt! :thumbup:

Lenke til kommentar
haha, ja da vil hun skjønne at jeg deler ut kjærlighetslivet mitt på et hardware forum! Da blir det bråk..

Gi faen i det da, om det virker som hun blir trist kan du jo alltids ringe henne i morgen og si at det var en spøk.

KONGEINNLEGG! :thumbup:

Gjør akkurat det! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...