LarsP Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det er i slike situasjoner man bør spille såret. Da kan man forlange de morsomste ting. Did I hear someone say anal sex? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Det er i slike situasjoner man bør spille såret. Da kan man forlange de morsomste ting. Did I hear someone say anal sex? Manne-gris. Men noe må du gjøre med det, hun kan ikke slippe så billig unna det. Da vil hun garantert gjøre noe liknende igjen. Endret 8. oktober 2005 av satyr-wongraven Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 hehe, ja, kanskje jeg nå kan få gjennomslag for alle de andre tingene hun gjør som er små-plagende Ikke hold gaffelen sånn! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Did I hear someone say anal sex? * mesA JoiNZ! ^_^ Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 naughty naughty Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 smeboe, vet ikke hvem du er, men har skjønt såpass at du går på skolen min og nå har detaljert informasjon om mitt kjærlighetsforhold. I might just have to kill you. Neida, men har helt klart sluppet billig unna.. etter å ha skrevet "Vil ikke ha deg med i morgen" flere ganger til meg i natt ser det nå ut som jeg kommer til å bli med alikevell, selv om det nesten frister mer å sette meg ned å teste black and white 2 istedet.. er fortsatt litt gretten og deppa.. *ler*. da skal jeg aldri røpe min identitet... Blir alltid sånn at typen også får litt mens-reaksjoner når dama har mens, det smitter på en måte... LarsP: din skitne, skitne mann... Kanskje Earth har andre forhåpninger enn analsex, kanskje trekant (?) Men er jo et lite aber at hun ikke skjønner at hun har vært drittsekk da... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 ja, jeg synes hun kunne tatt det litt bedre.. hun nevnte det ikke en gang, hun bare latet som at ingenting var galt, så når jeg begynte å snakke om det ble hun først sur på meg.. så først etter hun hadde lagt på røret kom "unnskyld" meldingene. Hun er flink til å såre, hun har gjort det før.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ja, jeg synes hun kunne tatt det litt bedre.. hun nevnte det ikke en gang, hun bare latet som at ingenting var galt, så når jeg begynte å snakke om det ble hun først sur på meg.. så først etter hun hadde lagt på røret kom "unnskyld" meldingene. Hun er flink til å såre, hun har gjort det før.. Si at du ikke kan godta unnskyldningene hennes. Si at hun har såret deg big-time nå. Også sleng på at du trenger å tenke litt for deg selv resten av dagen, da blir hun lei seg over hva hun gjorde.. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 neeh, da begynner hun med, "sånn er du alltid.. blåser opp sånne små ting som ikke er noe som helst, kanskje vi bare burde slutte å snakke sammen".. (ja hun har faktisk sagt dette her en gang hun ditcha meg en kveld vi skulle være sammen). Men nå sendte hun meg igjen en koselig søt melding hvor hun skrev masse pent. Jeg elsker deg! Du betyr alt for me! Du aner bare ikke! Jeg...... [.....] Unnskyld for i går, var virkelig ikke meningen, kan du tilgi meg? Selvfølgelig tilgir jeg henne, men alikevell har jeg litt lyst til å vise henne hvor såret jeg er slik at jeg kan få litt ekstra kos Lenke til kommentar
nree Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Det får du velge selv men etter min mening er alt ikke bra igjen før hun virkelig er lei seg for det som skjedde og går bort til deg og sier unskyld... EDIT: Så det var litt mange innlegg etter mitt Endret 8. oktober 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Selvfølgelig tilgir jeg henne, men alikevell har jeg litt lyst til å vise henne hvor såret jeg er slik at jeg kan få litt ekstra kos skal du utnytte anledningen til å få sex? Er ikke det litt dumt? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 hvordan får du kos til å bli sex? Anywho, det var en spøk men.. Neida, jeg tilgir henne, men jeg synes ikke hun burde glemme hele greia.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Nei, tror ikke hun får lese tråden, Lurt. Hva enn du gjør, ikke vis frøkna hva du kaller deg på et nettforum. Huff. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 var det en direkte kommentar til brukernavnet mitt? i 2003 var ikke fantasien like god. heh Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Nei, mer som at hun ikke burde lese postene dine. Minnes ei viss idiotfrøken som ble sur fordi jeg whinet over hvor kjip hun var her. Men, men, personen som sa det til henne er ikke mer uansett. Endret 8. oktober 2005 av Goophy Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 vel, på hardware.no forumet begir hun seg nok ikke utfor på egenhånd.. så jeg er trygg her Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 oh oh, nå er hun sur på meg.. fordi jeg ikke sa klarere ifra at jeg ikke orket å tulle perverst på telefonen, så de trodde jeg synes de var teite.. så nå er det jeg som må si unnskyld.. burde bare droppe det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) vel, på hardware.no forumet begir hun seg nok ikke utfor på egenhånd.. så jeg er trygg her Jeg har sett så mange eksempeler på diverse fora på folk som har *kremt* funnet ut at slik er det kanskje egentlig ikke. EDIT: Og ikke la deg overkjøre av henne. Endret 8. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå