Gå til innhold

Øvertrøtt kjærste er stygg mot meg :)

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, har sovet i 3 og en halv time da.. men jeg klarer ikke spille hard-to-get, har ikke nervene til det.. :cry:

du er nødt, hvis ikke fremstår du som en masete nerd uten selvtillitt som sannsynligvis kommer til å kvele forholdet. trust me I know. ;)

Lenke til kommentar

Hei på deg!

Som jente, så kan jeg vel komme med mine synspunkter rundt dette.

Hun hadde mensen:

Jenta er gretten, vil ha det som hun vil, og søker din oppmerskomhet

Hun inviterer deg til litt snuskete prat:

Du avviser henne. Baaad move :p Hun blir da fornærmet og enda mer gretten. Hun vet hvor hun har deg, og er ikke redd for å miste deg. Hun føler for å få ut litt aggresjon (aggresjon som kommer fra det stygge menstruasjonsmonsteret som infiltrerer hjernen og gjør skumle ting med deg). Hun vil gjerne få en reaksjon ut av deg, kanskje starte en krangel for å få klart opp luften. Når du så ikke reagerer igjen, så blir hun enda mer sint. Når du så reagerer, så er det ikke på riktig måte. Da blir hun fornærmet for dette også.

Si det som det er til henne, at du ble såret og at du ikke synes at kjærester skal oppføre seg slik mot hverandre. Spør også hva du gjorde galt, siden hun ble slik. Ikke angrip henne, men snakk til henne på en måte som viser at du ikke er sint, men heller såret.

Lenke til kommentar
Hei på deg!

Som jente, så kan jeg vel komme med mine synspunkter rundt dette.

Hun hadde mensen:

Jenta er gretten, vil ha det som hun vil, og søker din oppmerskomhet

Hun inviterer deg til litt snuskete prat:

Du avviser henne. Baaad move :p Hun blir da fornærmet og enda mer gretten. Hun vet hvor hun har deg, og er ikke redd for å miste deg. Hun føler for å få ut litt aggresjon (aggresjon som kommer fra det stygge menstruasjonsmonsteret som infiltrerer hjernen og gjør skumle ting med deg). Hun vil gjerne få en reaksjon ut av deg, kanskje starte en krangel for å få klart opp luften. Når du så ikke reagerer igjen, så blir hun enda mer sint. Når du så reagerer, så er det ikke på riktig måte. Da blir hun fornærmet for dette også.

Si det som det er til henne, at du ble såret og at du ikke synes at kjærester skal oppføre seg slik mot hverandre. Spør også hva du gjorde galt, siden hun ble slik. Ikke angrip henne, men snakk til henne på en måte som viser at du ikke er sint, men heller såret.

in other words, uansett hva man gjør så er det galt! :green:

jenter... :hrm:

Lenke til kommentar

Bad memories.

Har litt same erfaring som deg i når eg var på same alder som deg (for 12 år sidan).

Hadde ein kjæreste som heile tida prøvde ut grensene for kor langt ho kunne gå, gang på gang. Ho starta i det små men det eskalerte oppover etterkvart.

Det som gjorde at eg begynte å sette grenser var då ho avlyste å vere med meg ein lørdag og heller reiste på ein fest med ein del eldre gutter (19-25) og var vekke i 2 dager.

Enda på visa?

Eg droppa henne til slutt (etter mykje on/off-tull), og no har eg vore saman med ei anna i ca 9 år og skal gifte meg til neste haust.

Status for henne er vel 3 eller 4 ungar med forskjellige fedre og barnevernet har plukka iallefall 1 av dei, sist eg hørde noko om henne.

Lenke til kommentar

hehe, vel, hun ringte.. men nevnte ikke et ord.. det ble bare en litt merkelig samtale.. sånn.. "Erm.. går det bra med deg?" etc.. som om ingenting hadde skjedd.. jeg be bare helt paff, så klarte ikke ta opp temaet, men hun sa hun skulle ringe meg tilbake etter frokost, så kanskje hun bare ventet med å snakke om det til da..

Lenke til kommentar

Ja, da har hun ringt meg igjen.. dette er hva hun sa..

Henne: Vi bare tullet da, vi trodde du skjønnte det.. det var ikke meningen å såre deg...

Meg: Ja, men dere skjønnte vel at jeg ikke tok spøken helt.. meldingene mine sa vel det meste?

Henne: Nei, vi trodde du bare tullet vi..

Meg: Når jeg sa jeg elsket deg, trodde dere det bare var tull da liksom?

Henne: ehm, nei, altså det var ikke meningen å såre deg, vil du være med i kveld?

Meg: Vel, jeg trodde egentlig ikke dere ville det siden jeg fikk 4 meldinger i går hvor det sto "JEG VIL IKKE VÆRE MED DEG I MORGEN".

Henne: Åh, men det var bare tull..

Meg: Åja....

Henne: Altså, vi ble skikkelig såret vi også, når du ikke ville snakke med oss ogsånn

Meg: Jeg sa jo at jeg bare ikke var i humør for sånn tullete greier, jeg sa jo til og med unnskyld for at jeg avviste dere sånn.. og alt jeg fikk tilbake var bare.. du er stygg og burde gå å knulle både den ene og den andre..

Henne: var bare spøk...

Meg: ... dårlig spøk.

Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. er alt liksom bare bra igjen da?

Lenke til kommentar

Vel...det er vel ganske tydelig at hun bare mente det som en spøk, og ikke helt skjønte at hun gikk over streken. Bare gjør det helt klart for henne at du ikke likte det, så vil det nok ikke skje igjen. Syns nå du skal gi henne en ny sjanse.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

det er akkurat det jeg har gjort også, fikk henne til å skjønne hvor sårende det var, hun sa unnskyld, jeg tilga.. Men alikevell synes jeg det var litt syk for form spøk kanskje..

Du er så stygg og ekkel, du passer bedre i seng med griser enn med meg...

[dagen etter]..

det skulle være morsomt da..

:roll:

Lenke til kommentar

Hahaha, den jenta der hadde jeg ikke orket å være sammen med.

1) Om det ikke var en spøk så sier det vel seg selv at hun bør begynne å lete etter ny kjæreste.

2) Om hun bare var "morsom" så er den totale mangelen på humoristisk sans nok til at du bør gjøre det slutt.

Lenke til kommentar
det er akkurat det jeg har gjort også, fikk henne til å skjønne hvor sårende det var, hun sa unnskyld, jeg tilga.. Men alikevell synes jeg det var litt syk for form spøk kanskje..

Du er så stygg og ekkel, du passer bedre i seng med griser enn med meg...

[dagen etter]..

det skulle være morsomt da..

:roll:

Vel, som darkness| skriver, hadde hun nok sin månedlige langfredag i går... Fint at det går bra nå, hadde forresten blitt litt rart å ikke se dere stå og kline i gangene lenger :p Få henne til å forstå at du ikke liker sånn oppførsel, og få henne til å love at hun ikke skal gjøre sånt igjen...

Og jeg skjønner deg, Mejland er ikke akkurat noe fruktfat...

Lenke til kommentar

Hvis det var det der hun skrev, så skjønner jeg veldig godt at du har problemer med å liksom bare gå videre.

Som wongraven her sier, la henne lese denne tråden, så skjønner hun at ingen av oss andre heller liker oppførselen hennes. Men selvsagt, kanskje vil hun ikke like at du i det hele tatt skrev om det her....hmm...

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

smeboe, vet ikke hvem du er, men har skjønt såpass at du går på skolen min og nå har detaljert informasjon om mitt kjærlighetsforhold. I might just have to kill you.

Neida, men har helt klart sluppet billig unna.. etter å ha skrevet "Vil ikke ha deg med i morgen" flere ganger til meg i natt ser det nå ut som jeg kommer til å bli med alikevell, selv om det nesten frister mer å sette meg ned å teste black and white 2 istedet.. er fortsatt litt gretten og deppa.. *ler*.

Lenke til kommentar
Gi faen i det da, om det virker som hun blir trist kan du jo alltids ringe henne i morgen og si at det var en spøk.

:!:

Nei, tror ikke hun får lese tråden, jeg liker å ha et sted å flykte når shit hits the fan. så like greit at hun ikke vet hvor hun kan lese alle mine tanker! Det er utrolig tilfredstillende å snakke om problemene sine her på forumet, så kanskje vi alle snart får bedre innsikt i mitt privat liv i fremtiden ! ;)

Endret av Earth657
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...