hishadow Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Inviter nå dama inn på tråden, slik at vi kan få høre begge sider. Hvordan kan vi stole på at du gir den "rette" versjonen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 hehe, jeg kan jo ikke gi noen garanti på hvorvidt min versjon er den "riktige", men situasjonen er jo ganske enkel da, hun begynner å ringe meg sent på kvelden og snakke masse perverse greier, og jeg var ikke helt i humør for det, så ble hun gretten og sur og begynnte å sende meg møkka meldinger istedet.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det ordner seg helt sikkert i morgen vet du Earth Hun er sikkert bare litt sur fordi hun ikke fikk viljen sin osv. Håper det ordner seg. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Det ordner seg helt sikkert i morgen vet du Earth Hun er sikkert bare litt sur fordi hun ikke fikk viljen sin osv. Håper det ordner seg. tusen takk.. alle sammen Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hadde og gjort det som folk foreslår, og du gjør(?), og skrevet drit å dra og ventet til hun tok kontakt igjen. Dette skal du ikke godta med et smil, da tror jeg det bare baller seg på med mer og mer, værre og værre, etterhvert, men vet jo aldri. Lykke til! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 hehe, takk takk for råd.. har ikke akkurat skrevet drit og dra, men jeg tror jeg venter litt og lar samvittigheten bygge seg Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ja, det går vel på det samme. Hadde sikkert ikke skrevet drit og dra jeg heller, trokke vi er av den typen Du får poste hvordan det går! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det er det som er sykt med kvinnfolk. De vil at du skal være vill, ustyrlig og selvstendig. Samtidig vil de ha ballene dine i veska og kontrollere din minste bevegelse. Det er så klisje at kvinnfolk forelsker seg. Og etter tyve år når de har "temmet" mannen sin, kommer de med den: "Han er ikke lenger den mannen jeg forelsket meg i"¨ Det er så BS at jeg blir sjuk! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hahaha, godt sagt No offense lady's Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Er du sikker på at hu ikke drakk noe den kvelden? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Vel Attention whore atter en gang... ./ignore bruker og funke. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Du må helt klart si fra om at dette er noe du ikke liker, ellers vil hun tro at hun kan gjenta det hun gjorde forleden dag. Du kunne jo "straffe" henne, altså ikke svare på meldingene hennes, eller å ta telefonen når hun ringer. Få henne til å føle seg som en dritt, siden hun da oppførte seg som en og! Men det ordner seg vel! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) hun har fortsatt ikke gitt noe lyd fra seg, jeg venter i spenning og frustrasjon. Jeg må inrømme at jeg skjønner bare ikke hvordan noen kan gjøre så stygge ting mot en de er skikkelig glad i. Og igjen, ja jeg vet hun drakk noe.. (jeg har mine grunner på hvorfor) Bleeh, skikkelig kjipe greier, jeg sliter med å få sove, og jeg føler meg skikkelig elendig. Endret 8. oktober 2005 av Earth657 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Dagen er fremdeles ung, min kjæreste ligger hvertfall og sover enda.. Men du må finne på noe å gjøre vett, ellers får du bare masse paranoide tanker, det bruker jeg.. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 hehe, ja, jeg får vel komme meg opp av sengen å gjøre noe konststruktivt. Bare orker ikke.. hehe Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hun har fortsatt ikke gitt noe lyd fra seg, jeg venter i spenning og frustrasjon. Slett nummeret, fjern henne fra MSN. Ikke kontakt henne! Vær sta! La de rosa tøflene ligge, og vis henne hvor skapet skal stå. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hehe, ja, jeg får vel komme meg opp av sengen å gjøre noe konststruktivt. Bare orker ikke.. hehe Du kan bake brød... Sett på litt Twisted Sister og bak en loff eller noe! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Sikker på at det kun var de to veninnene som var der, og at de var edru? Ellers har vel Hyrlen det beste tipset ^ Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 ja, jeg er bombe sikker.. hele familien til kjæresten min var hjemme, og kjæresten min drikker så godt som aldri, og det er bare to ligge plasser på rommet hennes, og i tillegg så.. ja jeg bare vet at det bare var de to.. Men jeg må innrømme, at selv om hun sier unnskyld, så svir det litt alikevell. skaden er gjort.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 ja, jeg er bombe sikker.. hele familien til kjæresten min var hjemme, og kjæresten min drikker så godt som aldri, og det er bare to ligge plasser på rommet hennes, og i tillegg så.. ja jeg bare vet at det bare var de to.. Men jeg må innrømme, at selv om hun sier unnskyld, så svir det litt alikevell. skaden er gjort.. Skal du aldri legge deg? Skolen begynner om 2 dager ffs! Få deg litt søvn mann! Og... et godt tips... spill "hard to get"... Om hun synes du er kjip, så ikke la deg påvirke.. Det skal smake. Du har sikkert sett nannyhjelpen e.l Du må være bestemt, så barnet skjønner hva hun ikke må gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå