FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 hehe, slapp av, jeg lover deg, hun slår ikke opp.. hun er døds glad i meg, såpass merker jeg når jeg er sammen med henne Hun klemmer og koser på meg og alt det der.. hehe, alt er normalt i sengen også, så ingen faresignal er ute å går.. Og jeg tar alltid en rask sjekk innimellom på om noe er galt, og neida, ingenting var galt i dag heller Dessuten ga jeg henne bursdagspresangen hennes i går, en SE K700i, så da ble hun også glad.. ser ikke hvorfor hun da skal slå opp.. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 om du gav henne en så bra gave i går, og så er hun så drittsekk i dag, Er det vel bare en fase. En fase bedre kjent som Mensen! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) NA har hun fAtt det hun var ute etter.... neida hvordan har du rAd til en mobil A gi bort som 16-Aring Syntes foresten Vt-iversen sin ide var fin. Edit : phax lurte meg, retta det nA Endret 8. oktober 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 NA har hun fAtt det hun var ute etter.... neida hvordan har du rAd til en mobil A gi bort som 16-Aring Syntes foresten phax sin ide var fin. Phax sin ide? Han har bare stjelt den fra meg! Les lenger bak i tråden! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 hehe, fordi fetteren min jobber i telenor og får innkjøpspris, og fordi jeg har dårlig fantasi når det gjelder gaver, og jeg visste hun ønsket seg ny mobil, og fordi jeg er veldig glad i henne Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 en k700i? ikke rart hun er sint på deg. neida, fine fin gave det til en 16åring å være. men uansett om hun er glad i deg og bla bla så synes jeg du burde ta et standpunkt å vise at du ikke gidder finne deg i hva som helst. vær litt kald og la henne komme til deg, det vil gjøre dere godt skal du se. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Søtt bilde forresten earth! Jeg tror ikke dette er så ille som først antatt, jeg! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) NA har hun fAtt det hun var ute etter.... neida hvordan har du rAd til en mobil A gi bort som 16-Aring Syntes foresten phax sin ide var fin. Phax sin ide? Han har bare stjelt den fra meg! Les lenger bak i tråden! Stjal han den fra deg :o *fikse pA* VT hvilket bilde :S Endret 8. oktober 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Phax sin ide? Han har bare stjelt den fra meg! Les lenger bak i tråden! ingen som får med seg det du skriver, blir blenda av avatar og signaturen din. uansett, han bør ikke kjefte tilbake. bare en kort jeg gir nå faen melding også late som han ikke bryr seg! det funker hest, jenter er så simple dyr sånn helt egentlig.. alle klisjeene er sanne. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 hehe, nei vi har det bra sammen sa jeg jo Men alikvell gjør det jo vondt når en som man er så glad sammen med sårer deg skikkelig.. hun har gjort noe liknende en gang før også, da hun lovet meg noe (flere ganger til og med), og samme kveld brøt løftet på en skikkelig sleip og åpenlys måte rett foran meg.. Så derfor blir jeg alltid litt deppa når sånt skjer.. Og siden jeg ikke vil plage noen med min bedritenhet, så poster jeg her for å finne støtte Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jaja, stOtter deg jeg, hAper hun skjerper seg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 si at det blir straffepulings hvis hun ikke skjerper seg nå. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 si at det blir straffepulings hvis hun ikke skjerper seg nå. er ikke så stor fan av tvangs sex, og siden hun er i "den" perioden i måneden nå så tror jeg det blir dårlig med sex i det hele tatt.... men... åh.. aaaaaa, hun er jo i den perioden, kanskje det er derfor er som hun er? Nei huff, mensen er bare en dårlig unnskyldning for at jenter oppfører seg dritt mot andre.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ring henne, og spør om det faktisk var hun som ringte, og hva hun mente med det. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hehe, slapp av, jeg lover deg, hun slår ikke opp.. hun er døds glad i meg, såpass merker jeg når jeg er sammen med henne Hun klemmer og koser på meg og alt det der.. hehe, alt er normalt i sengen også, så ingen faresignal er ute å går.. Og jeg tar alltid en rask sjekk innimellom på om noe er galt, og neida, ingenting var galt i dag heller Dessuten ga jeg henne bursdagspresangen hennes i går, en SE K700i, så da ble hun også glad.. ser ikke hvorfor hun da skal slå opp.. Kjærlighet gjør deg blind.. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Lord myrrah: Bildet av Earth og dama på reacent-pic tråden! =) Men jeg kunne ikke poste det komplimentet der uten å legge inn et bilde av det sure trynet mitt Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 hehe, takk for komplimentet.. vel, jeg tror planen min bare er å vente til hun kontakter meg.. etter det hun gjorde mot meg skal ikke jeg jobbe for å gjøre det godt igjen, det er hennes jobb! Selv om jeg tror ikke jeg holder ut lenge, så.. lets hope it goes fast Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det er hennes jobb, ja! Tror rett og slett du bør vente til hun tar kontakt, prøve å gi henne den dårlige samvittigheten hun fortjener. Dette ble faktisk en ganske populær tråd i natt Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 hehe, yupp.. bare håper alt ordner seg som det skal.. jeg er redd for at hun kanskje skal bare late som ingenting har skjedd, og da blir hun sikkert bare sur om jeg tar opp temaet igjen Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jah! det hadde bare vært så jævlig typisk. Hadde hun dratt den på meg hadde jeg blitt sykt forbanna. Det er hun som skylder deg en unnskyldning, ikke omvendt. Men hun klarer sikkert å snu det til at det er du som er rasshølet. Det er slik kvinnfolk opererer! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå