Gå til innhold

Øvertrøtt kjærste er stygg mot meg :)

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

hmm...

Dette var utrolig merkelig, ja! :no:

Og dere har vært sammen i over ett år?

Har du gjort noe hun kanskje har mislikt i det siste?

Eller gjort noe bak ryggen hennes, hun har funnet ut av seg selv eller fra andre?

Om vi prøver å forstå henne, analysere litt... Hva finner vi ut?

Hva vil hun oppnå med denne såringen?

Kanskje du nå bare burde kjefte tilbake? Det hadde nok jeg gjort.

Men det er jo ikke lett om du er redd for å miste henne.

Skulle hatt en kvinnfolk-håndbok nå! :ermm:

Er det noen forum-jenter pålogget du kan spørre kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, nei har ikke gjort noe bak ryggen hennes, for å være ærlig, har jeg aldri gjort noe slemt mot henne i det hele tatt. høres kanskje rart ut, men det er sant. Skal ikke begynne å legge ut om livshistorien min, men etter at moren min døde i julen (faren min døde for lenge siden), så har hun egentlig vært det nærmeste jeg har.. og det er sikkert noe av grunnen til at vi er så nære, og merklige meg gjør alt for å gjøre henne lykkelig, det er det eneste jeg vil gjøre.. Men det skader jo ikke at hun er litt snill tilbake da ;)

Lenke til kommentar

Interresant å høre hvordan det går så jeg poster her :thumbup:

Råd: Deng a så hardt at hun ikke klarer å se forskjell fra forran og bak på seg selv så oppfører hun seg nok bedre :p

:p

Men en ting jeg kom til å tenke på; Kanskje hun tester deg? Hvor setter du grensen for hvor mye dritt du tar imot? Når begynner du å ta igjen, hvis du i det hele tatt gjør det? Har du noe å ta igjen med? Jenter er en merklig rase så å fårstå seg på dem er bare å gi opp... Hvis du er litt modig (modig kan av og til bety dum) og tør å satse litt så ta igjen så busta fyker :yes:

Edit: Leif var med å ga råd også...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

hehe, neeh, var hos henne tidligere i dag, og alt var flott.. må vel si at dette kom ut av blå himmel.. :) fikk plutselig nå en melding fra venninden som ligger der nå..

Det var meningen at du skulle le av den forrige meldingen :D (den med Mejland & Co)Håper ikke du er jeg deg eller noe :`) Ikke meningen å såre deg. God natt
// alle skrivefeil er som de var i den originale meldingen

Bare for å illustrere hvor utrolig frekk denne meldingen egentlig er (ikke meningen å såre meg etter å ha slengt ut masse dritt mot meg?), så sto det i meldingen med "Mejland & Co ekstremt mange ekle, stygge ting som jeg liksom skulle gjøre med lærerene mine og andre ikke fullt så delikate personer vi kjenner.. :(

De mener sikkert ikke noe direkte vondt, men man burde uansett ikke gjøre sånt med gode venner, egentlig ingen i det hele tatt..

Lenke til kommentar

Aiai, kjedelig situasjon. :no:

Du får trøste deg med at vi her på forumet er glade i deg, og at du er en skikkelig stud!

Har hatt et par forvirrende samtaler i det siste med exen. Er ikke lett, men det er noe man må gjennom. Bare tenk på at så lenge du er den du er, så er det en der ute for deg. Ting er ikke alltid som man tror/håper de er.

Ang. det med at du stoler på henne, så skjønner jeg at det kan være sårende. Men du må huske på at man forandrer seg mye mer når man er sammen med venner. Jeg oppfører meg forskjellig når jeg gjør noe sammen med MrLeftfield her på forumet, enn med exen. Man bare gjør det. Jeg for min del kødder litt mer med MrLeftfield enn jeg ville gjort med exen. Kanskje daske han litt på baken med en slapp purre osv. Vel, nok om det. Uansett! Bare stå på du. Ta en skikkelig prat med henne så snart du får tid. Det ordner seg! :thumbup:

Lenke til kommentar

hehe, jeg tør ikke kjefte på henne, for hvis det er en ting hun takler dårlig, er det kritikk.. hun er flink til å gi det, men jeg oppfører meg som regel veldig pent så det kommer ikke så mye.. men det har hendt at jeg har holdt tilbake kritikk på ting bare fordi hun ikke skal bli sur.. jeg tenker sånn, det er bedre at jeg irriterer meg over noe smått, enn at hun irriterer seg over meg.. :)

EDIT: Heldigvis har jeg alltid forumet her til å gi ut mine fortvilelser og gledesutbrudd.. :)

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
bare si at du ikke likte det ho gjorde mot deg, så vil ho nok trøste deg litt naughty.gif

:mrgreen::mrgreen:

det er nok riktig, hun kommer sikkert til å si unnskyld i morgen (håper jeg), men for å være ærlig, så hjelper ikke det helt heller.. skaden er gjort liksom..

Jeg oppfører meg også annerledes med venner enn med henne, feks, sitter jeg ikke foran pc`en og fyker rundt på forum mens hun er her :) Men jeg slenger ikke stygge ting til henne da heller.. heh

Lenke til kommentar
bare si at du ikke likte det ho gjorde mot deg, så vil ho nok trøste deg litt naughty.gif

:mrgreen:  :mrgreen:

det er nok riktig, hun kommer sikkert til å si unnskyld i morgen (håper jeg), men for å være ærlig, så hjelper ikke det helt heller.. skaden er gjort liksom..

Jeg oppfører meg også annerledes med venner enn med henne, feks, sitter jeg ikke foran pc`en og fyker rundt på forum mens hun er her :) Men jeg slenger ikke stygge ting til henne da heller.. heh

joda, men du behøver ikke å ta deg nær av alt folk sier, bare si at du ikke likte det ho sa, så vil det nok ikke gjenta seg ;):)

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
I et forhold så skal man kunne gi kritikk til hverandre da. Man kan ikke bare holde følelsene sine inne og bare smile. Da sprekker det til slutt. Bare si det du mener og kast deg bak sofaen eller dask henne lett på baken med en slapp kålrot.

hehe, joda, jeg vet det.. og ting som virkelig plager meg sier jeg jo fra om (sånn som dette.. ).. men se hva som skjedde når jeg prøvde å si ifra at dette var litt for mye, og sa at dette ikke var så morsomt..

Unnskyld meg, men det der var bare litt teit! Gå å legg deg under dyna di du, for da slipper du unna sånne teite folk som meg.

Synes ikke det var noe morsomt at du sa god natt, dessuten er det ikke veldig artig om du er sammen med meg i morgen heller

Og etter en melding fra meg hvor jeg sa unnskyld, men du tror ikke du overreagerer litt nå?

Kanskje du kan legge deg oppå vennen din istedet, han er overreagerer jo ikke så mye.

Jo mer jeg leser de dumme meldingene, jo mer deprimert blir jeg

Lenke til kommentar
I et forhold så skal man kunne gi kritikk til hverandre da. Man kan ikke bare holde følelsene sine inne og bare smile. Da sprekker det til slutt. Bare si det du mener og kast deg bak sofaen eller dask henne lett på baken med en slapp kålrot.

hehe, joda, jeg vet det.. og ting som virkelig plager meg sier jeg jo fra om (sånn som dette.. ).. men se hva som skjedde når jeg prøvde å si ifra at dette var litt for mye, og sa at dette ikke var så morsomt..

Unnskyld meg, men det der var bare litt teit! Gå å legg deg under dyna di du, for da slipper du unna sånne teite folk som meg.

Synes ikke det var noe morsomt at du sa god natt, dessuten er det ikke veldig artig om du er sammen med meg i morgen heller

Og etter en melding fra meg hvor jeg sa unnskyld, men du tror ikke du overreagerer litt nå?

Kanskje du kan legge deg oppå vennen din istedet, han er overreagerer jo ikke så mye.

Jo mer jeg leser de dumme meldingene, jo mer deprimert blir jeg

ikke ta alt på forskudd, se hva som skjer imorgen

Lenke til kommentar

du er sikkert alt for snill slik at spenninga er borte, jenter liker jo drittsekker vet du. så nå vil hun gjøre det slutt men har ikke baller til det så derfor oppfører hun seg dritt slik at du skal gå lei og gjøre det slutt med henne.

kanskje? :p en teori hvertfall.

men beste måten å takle dette på er å sende henne en kort og enkel "drit å dra" på en melding og skru av mobilen.. så forblir du taus utover dagen imorgen eller så lenge det tar, frem til hun kommer krypende og sier unnskyld. og da må du ikke virke svak og såret, nei da skal du være iskald drittsekk og bare bry deg om å få henne til sengs for litt rå makeup sex! så skal du se at alt blir så bra så! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...